הקדם אירוויזיון של פינלנד, UMK 2021, ייערך ב- 20 בפברואר כאשר הנציגים הנבחרים ייחשפו בינואר. יוצרים וזמרים מוזמנים לשלוח שירים עד ל- 7 בספטמבר.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה של פינלנד, YLE, חשפה שקדם האירוויזיון הפיני הידוע בשם UMK 2021 ייערך ב- 20 בפברואר. התחרות תתקיים בעיר טמפרה אשר נמצאת בדרום מערב פינלנד בפעם השנייה ברציפות. עוד ניתן לפרסם כי ייתכן שהתחרות המקומית תתקיים ללא קהל, בהתאם להנחיות והמגבלות שיוטלו על הציבור הפיני בחודש פברואר בשל התפשטות נגיף הקורונה.




ניתן לשלוח שירים לרשת הטלוויזיה הפינית החל מהיום, 1 בספמבר ועד ל- 7 בספטמבר. בין התקנות מוגבלים הזמרים לשלוח עד שלושה שירים, כאשר על היוצרים אין מגבלה של כמות שירים. על כל השירים להכיל יוצר אחד לפחות בעל אזרחות פינית או תושב קבוע בפינלנד. המתמודדים בקדם אירוויזיון ייבחרו על ידי צוות שופטים מיוחד שיוקם על ידי YLE. הזוכה בתחרות ייבחר על ידי הצבעת הצופים וצוות שופטים.




הפקת התחרות הצהירה כבר בחודש מרץ שהזמר אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta), שאמור היה לייצג את פינלנד עם השיר "Looking Back", יכול לשלוח שיר כמו כל יתר המתמודדים, אך מקומו בגמר אינו מובטח. הזמר אף הכריז כי הוא עובד על שירים חדשים ויישמח להתמודד בקדם אירוויזיון הבא.

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!