השתתפותה של הלהקה הרוסית, Little Big, באירוויזיון 2021 בספק בשל הרוטציה בין שתי רשתות השידור אשר אחראיות על שידור התחרות ברוסיה. חברי הלהקה לא מעודכנים לגבי השנה הבאה.

[addtoany]

חברי הלהקה הרוסית, Little Big, שהיו אמורים לייצג את רוסיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Uno", העניקו ראיון מיוחד לפורבס הרוסי שעסק בתעשיית המוסיקה בצל משבר הקורונה והשיקום שלאחריו. כמובן שחברי הלהקה נשאלו גם על האירוויזיון שבו היו אמורים להשתתף וגם לגבי האירוויזיון הבא.




– כיצד ביטול האירוויזיון השפיע עליכם?

"מאוד. למרות שקיבלנו את מה שרצינו מההשתתפות האפשרית. לא ציפינו לכל מה שקרה אחרי חשיפת השיר. נכנס לתחרות בלי הרבה תקווה, זה התחיל כ"בדיחה" ונכנסו לזה. יצרנו את השיר הזה והוא הפך להצלחה בכל אירופה. הקליפ הגיע למקום שלישי בצפיות בערוץ היוטיוב של האירוויזיון".

– כמה עלו ההכנות שלכם לאירוויזיון? היו לכם נותני חסות? האם תפוצו על כך שהאירוויזיון בוטל?

"כל ההוצאות הן הוצאות אישיות שלנו, אין לנו נותני חסות. במקרה כזה עדיף שלא יהיה חסויות או מישהו אחר שישפיע על העבודה שלנו".




מומלץ עבורך:

רוצים לזכות בחבילת פרסי אירוויזיון 2020 במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – לחצו כאן!

 

חבילת פרסים ענקית הכוללת פוסטר, צמידים, בלונים, סיכות והדיסק הרשמי של אירוויזיון 2020 מחכה רק לכם!

– האם תשתתפו בתכנית "Europe Shine A Light" שתשודר ב- 16 במאי?

"מה שמצחיק הוא שאין לנו מושג. נאמר לנו שנצטרך לצלם וידאו של 30 שניות, שבו אנו אומרים כמה מילים. זה כל מה שאנחנו יודעים".

– בשנה הבאה תשלחנה מספר מדינות את אותם הנציגים לאירוויזיון אך עם שיר חדש. תרצו להשתתף באירוויזיון 2021?

"שום דבר לא ברור בינתיים. "Channel 1" היו אחראים על השיר לאירוויזיון השנה, אך בשנה הבאה רשת הטלוויזיה "Russia 1" אמורים להיות אחראים. כך שלא ברור האם אנחנו או מישהו אחר ייסע ואם לא ניסע זה יהיה רק מהסיבה הזאת. עשינו מאמצים כדי לכבד את רוסיה ברוטרדם".




כפי שניתן להבין, חברי הלהקה לא מעודכנים בכל הפרטים וודאי לא יודעים מה ייקרה בשנה הבאה. ברוסיה ישנן שתי רשתות טלוויזיה אשר משתתפות בתחרות לסירוגין. Little Big נבחרו על ידי רשת הטלוויזיה "Channel 1" אך ייתכן שבשנה הבאה הם לא יוכלו להתמודד כי רשת הטלוויזיה "Russia 1" עשויה לבחור במתמודד אחר מטעמה.

המצב ברוסיה דומה למצב בבלגיה, גם שם ישנן שתי רשתות טלוויזיה המשתתפות לסירוגין. השנה החליטו רשתות הטלוויזיה בבלגיה לשתף פעולה ולשלוח גם בשנה הבאה את להקת Hooverphonic.

נזכיר שהלהקה דורגה במקום החמישי בטבלאות ההימורים רגע לפני ביטול תחרות האירוויזיון.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!