השיר אותו תבצע להקת Little Big באירוויזיון 2020 צפוי להיחשף מחר. במקביל, פורסם כי הלהקה הציעה את עצמה כבר בשנה שעברה לייצוג רוסיה באירוויזיון בתל אביב.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה הרוסית, Channel One, הודיעה כי השיר הרוסי ייחשף מחר (12 במרץ). הלהקה Little Big תחשוף את השיר בתכנית "Vecherniy Urgant", תכנית טוקשואו בהנחייתו של איוון אורגנט (Ivan Urgant) ששימש כמנחה אירוויזיון 2009. רוסיה היא המדינה האחרונה שתחשוף את שירה לאירוויזיון 2020. יתר המדינות, 40 במספר, כבר בחרו וחשפו את שיריהן לאירוויזיון.

ב- 3 במרץ חשפה רוסיה שלהקת Little Big היא הלהקה אשר נבחרה לייצג את רוסיה באירוויזיון 2020. בנוסף, התברר בימים האחרונים כי הלהקה פנתה בשנה שעברה לרשת הטלוויזיה הרוסית, VGTRK, מתוך עניין לייצג את רוסיה באירוויזיון כבר בשנה שעברה. הצעתם נדחתה מאחר ובאותו זמן סרגיי לזרב (Sergey Lazarev) כבר נבחר לייצג את רוסיה. כך חשף, הזמר והיוצר פיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) שעמד מאחורי השיר "Scream" שבוצע על ידי סרגיי לזרב.

רוסיה תשתתף בחצי הגמר הראשון, ב- 12 במאי 2020, ותתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה.




זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!