הלהקה Little Big נבחרה לייצג את רוסיה באירוויזיון 2020, כך אישרה הערב רשת הטלוויזיה הרוסית. הלהקה והשיר נבחרו בבחירה פנימית. השיר אשר ייצג את רוסיה ייחשף בימים הקרובים.

[addtoany]

 

Little Big היא הלהקה אשר נבחרה על ידי רשת הטלוויזיה הרוסית (Channel One), בבחירה פנימית, לייצג את רוסיה באירוויזיון 2020. הלהקה תציג את השיר נבחר בימים הקרובים. רוסיה תשתתף בחצי הגמר הראשון, ב- 12 במאי 2020, ותתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה.

הבחירה בלהקת הרייב מאשרת את הידיעה אשר פירסמנו בתחילת חודש פברואר, כי רשת הטלוויזיה הרוסית התלבטה בין חמישה מתמודדים עיקריים: פולינה גאגארינה (Polina Gagarina / Полина Гагарина), דימאש קודיאברגן (Dimash Kudaibergen / Димаш Кудайберген), אלכסנדר פניוטוב (Aleksandr Panayotov / Александр Панайотов) , הזמרת Zivert, וכמובן להקת Little Big.

 




Little Big – מי אלה?

להקת Little Big הוקמה ב- 2013 ומשלבת בשיריה את סגנון הרייב וההיפ-הופ. הלהקה מורכבת מארבעה חברים: איליה פרוסיקין (Ilya "Ilich" Prusikin), סרגיי מקרוב (Sergey "Gokk" Makarov), סוניה תאיורסקאיה (Sonya Tayurskaya) ואנטון ליסוב (Anton "Boo" Lissov).

הלהקה מתארת את עצמה כשיתוף פעולה אמנותי-סאטירי, אשר מבוסס על מוסיקה, מראה והופעה. הלהקה נוהגת לחקות סטריאוטיפים רוסיים. הלהקה הוציאה עד כה ארבעה אלבומים, ארבעה מיני אלבומים (EP) נוספים ומעל 24 סינגלים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!