עדן אלנה. צילום: אבי זייקנר (EuroMix)

בראיון מיוחד חושפת עדן אלנה מאיזה שיר היא הכי חוששת באירוויזיון 2020, מה השינויים הצפויים בהופעת השיר "Feker Libi", מה היא חושבת על תחרות האירוויזיון, באיזה מסיבות אירוויזיון תשתתף והאם Israel Calling יצא לפועל. הראיון המלא.

[addtoany]

 

מיד לאחר ההכרזה על "Feker Libi" כשיר אשר ייצג את ישראל באירוויזיון 2020, העניקה לנו עדן אלנה ראיון מיוחד בו היא חשפה כמה מהפרטים החשובים ביותר לדעת.



לצפייה בראיון המלא עם עדן אלנה:

עדן אלנה. צילום: אבי זייקנר (EuroMix)

"אני חושבת שזה שיר מעולה ובע"ה אני מקווה שננצח", אומרת עדן אלנה על השיר הזוכה. נראה שהביצוע של השיר על בימת רוטרדם יעבור מספר שינויים. עדן מעוניינת לחזק את הדגש על ווקליות המצויינת שלה שלא באה לידי ביטוי בביצוע הנוכחי.

בנוסף, בהמשך לראיון שהעניקה בשבוע שעבר ל"ישראל היום" בוא טענה שהיא לא מתחברת לסגנון המוסיקלי של האירוויזיון, אומרת הזמרת: "במוסיקה כל אדם מתחבר למשהו אחר, רוב השירים שם שם לא היו שירים שאני אקשיב להם. זה עניין של טעם, וזה בסדר גם אם מישהו לא מתחבר למה שאני אוהבת".

בנוסף, ניתן לחשוף כי עדן אלנה הוזמנה להשתתף במסיבת האירוויזיון "Eurovision In Contert" שתיערך באמסטרדם, הולנד, ב- 4 במרץ. הזמרת חשפה לנו באופן בלעדי שהיא הוזמנה למסיבה ותשתתף בה. בנוסף, חשפה הזמרת, כי גם המסיבה הישראלית "Israel Calling" מתכוננת להתקיים השנה בתל אביב וכמובן שהזמרת תופיע גם שם.

עדן אלנה תבצע על בימת האירוויזיון את השיר "Feker Libi" אשר יבוצע בחצי הגמר הראשון שייערך ב- 12 במאי. הזמרת תנסה להעפיל לגמר הגדול שייערך ב- 16 במאי. השיר נכתב על ידי דורון מדלי ועידן רייכל.



רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]