האזינו: רוקסן (Roxen) נבחר לייצג את רומניה באירוויזיון 2020 עם השיר "Alcohol You". השיר יתמודד בחצי הגמר הראשון וינסה להעפיל לגמר.

[addtoany]

 

הזמרת הצעירה רוקסן (Roxen) תבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Alcohol You". השיר התמודד מול ארבעה שירים נוספים אשר ביצעה הזמרת בקדם אירוויזיון. השיר נבחר פה אחד על ידי צוות השופטים וקהל הצופים. הזמרת תייצג את רומניה בחצי הגמר הראשון אשר יתקיים ב- 12 במאי ויתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה.




השיר נכתב על ידי יונוט ארמאס (Ionut Armas), ברייאן אייזק (Breyan Isaac) וויקי רד (Viky Red).




רוקסן (Roxen) – מי זו?

PHOTO: ŞTEFAN DACIAN FOLDI

רוקסן, בת 20, היא זמרת חדשה בתעשיית המוסיקה ברומניה. היא פרצה באוגוסט 2019 כאשר ביצעה את השיר "You Don't Let Me" יחד עם Sickotoy. השיר הגיע למקום השלישי ברשימת ההשמעות ברומניה ואף זכה להצלחה מסויימת בבולגריה. שיר הבכורה של הזמרת כסולנית, “Ce-ti Canta Dragostea”, שוחרר בנובמבר ומאז זכה לכ- 9 מיליון צפיות ביוטיוב. הסגנון שלה דומה לשילוב בין דואה ליפה (Dua Lipa) ובילי אייליש (Billie Eilish).

הזמרת חתומה בחברת התקליטים "Global Records" הרומנית אשר לקחה חסות על נציגות רומניה באירוויזיון, היא תדאג לקדם את ייחסי הציבור של הזמרת והשיר, להפיק עבורה קליפ משוקע ולממן את עלויות ההופעה על בימת התחרות




תוצאות:

השיר הזוכה, "Alcohol You", נבחר פה אחד על ידי צוות השופטים (50%) וקהל הצופים (50%).

  1. Alcohol You” (Ionut Armas, Breyan Isaac, Viky Red)
  2. Storm” (Minelli and Viky Red)
  3. Colors” (Julie Frost, Breyan Isaac and Alex Cotoi)
  4. Cherry Red” (Theea Miculescu, Sebastian Barac, Marcel Botezan and Costel Dominteanu)
  5. Beautiful Disaster” (Julie Frost, Breyan Isaac and Alex Cotoi)

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!