האזינו: הערב נחשף השיר היווני לאירוויזיון 2020: סטפניה (Stefania) תבצע על בימת האירוויזיון את השיר "SUPERG!RL". השיר נכתב על ידי הכותבים דימיטריס קונטופולוס, ARCADE ושרון וון. פוקאס אוונגלינוס אחראי על הבימוי הבימתי.

[addtoany]

 

השיר היווני לאירוויזיון 2020 סוף סוף נחשף הערב. סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis) תבצע את השיר "SUPERG!RL" על בימת האירוויזיון ברוטרדם. השיר יתמודד בחצי הגמר השני אשר יתקיים ב- 14 במאי.

את השיר כתבו דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos), שרון וון (Sharon Vaughn) ו- Arcade:




רגעים ספורים לפני חשיפת השיר דורגה יוון בטבלאות ההימורים של אירוויזיון 2020 במקום ה- 14.




סטפניה ( Stefania)

הזמרת סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis), בת 17 בלבד, נולדה בהולנד ב- 17 בדצמבר 2002 להורים ממוצע יווני. היא פרצה כאשר השתתפה בתכנית The Voice Kids בהולנד ולאחר מכן ייצגה את הולנד באירוויזיון הילדים 2016 כחלק מלהקת Kisses, שם זכתה במקום השמיני. לאחר אירוויזיון הילדים שחררה הזמרת את אלבומו הראשון "Stupid Reasons" ובחודש האחרון שחררה הזמרת את השיר "Turn Around".

הזמרת הצעירה מנסה לבסס את הקריירה שלה גם ביוון, במקביל לפעילותה בהולנד.

סטפניה הביעה את רצונה להשתתף באירוויזיון מיד לאחר הזכייה של הולנד באירוויזיון 2019. הזמרת הצעירה נולדה ופיתחה קריירה מרשימה בהולנד והזכייה של הולנד באירוויזיון יצרה בה רצון להשתתף בתחרות.




כותבי השיר – "Superg!rl"

דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) כתב עד כה 9 שירים שכבר השתתפו באירוויזיון, בינהם "Scream" של סרגיי לזרב הרוסי אשר הגיע למקום השלישי, "This Is Love" של דמי היווניה, "Shady Lady" של אני לורק ועוד… השנה מתמודד קונטופולוס באירוויזיון עם שני שירים חדשים: השיר היווני "Superg!irl" והשיר המולדובני "Prison".

התמלילנית שרון וון (Sharon Vaughn) התמודדה באירוויזיון ככותבת של השירים "Scream" (רוסיה 2019) ו- "Waterline" (אירלנד 2012). לאירוויזיון 2020 כתבה התמלילנית שלושה שירים עד כה: השיר המולדובני "Prison", השיר האסטוני "What Love Is" וכאמור השיר היווני.

את השיר יביים על בימת אירוויזיון 2020 הבמאי פוקאס אוונגלינוס (Fokas Evangelinos) שהיה אחראי על הבימוי הבימתי באירוויזיונים רבים ועבד עם מדינות שונות. בין השירים עליהם היה אחראי "My Number One" בביצוע של הלנה פאפאריצו, "Belive" בביצוע של דימה בילאן, "Shady Lady" בביצוע של אני לורק, "You Are The Only One" בביצוע של סרגיי לזארב ועוד רבים אחרים… אבל אוונגלינוס גם היה אחראי על בימוי השיר הספרדי "La Venda" בביצוע של מיקי ב- 2019 שהצליח פחות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 41 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!