האזינו: נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko) תייצג את מולדובה באירוויזיון 2020 עם השיר "Prison". השיר נכתב על ידי ה- Dream Team: פיליפ קירקורוב, דימיטריס קונטופולוס ושרון וון.

[addtoany]

 

היא חוזרת! הזמרת נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko), שייצגה את מולדובה באירוויזיון 2006 חוזרת השנה לתחרות ברוטרדם, שם היא תבצע את השיר "Prison".  הזמרת זכתה בקדם האירוויזיון המקומי לאחר שגברה על 20 מתמודדים. גורדיינקו תייצג את מולדובה בחצי הגמר השני אשר יתקיים ב- 14 במאי ותנסה להעפיל לגמר הגדול שייערך ב- 16 במאי.




כאמור, גורדיינקו חוזרת לבימת האירוויזיון לאחר 14 שנים. גורדיינקו ייצגה את מולדובה באירוויזיון 2006 יחד עם הזמר ארסניום (Arsenium) והראפר Connect-R. השלושה ביצעו את השיר "Loca" והגיע למקום 20 בגמר הגדול.

השיר "Prison" נכתב על ידי ה- "Dream Team". שלישייה שכוללת את דמיטריס קונטופולוס, פיליפ קירקורוב ושרון וון.




דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) כתב עד כה 9 שירים שכבר השתתפו באירוויזיון, בינהם "Scream" של סרגיי לזרב הרוסי אשר הגיע למקום השלישי, "This Is Love" של דמי היווניה, "Shady Lady" של אני לורק ועוד… השנה מתמודד קונטופולוס באירוויזיון עם שני שירים חדשים: השיר היווני "Superg!irl" והשיר המולדובני "Prison".

 

הזמר והיוצר פיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) ייצג את רוסיה כזמר באירוויזיון 1995, אז הגיע רק למקום ה- 17. קירקורוב כתב לאירוויזיון עד כה שישה שירים שכבר השתתפו באירוויזיון ביניהם השירים לדמיטרי קולדון (בלרוס 2007), אני לורק (אוקראינה 2008), האחיות טולמצ'בי (רוסיה 2014) סרגיי לזרב (רוסיה 2016/2019) ולהקת DoReDos (מולדובה 2018).

התמלילנית שרון וון (Sharon Vaughn) התמודדה באירוויזיון ככותבת של השירים "Scream" (רוסיה 2019) ו- "Waterline" (אירלנד 2012). היום נחשב ליום מאוד מוצלח עבורה מאחר והערב נבחרו שני שירים שלה לאירוויזיון 2020. השיר המולדובני "Prison" והשיר האסטוני "What Love Is". בנוסף, השיר היווני "Superg!irl" יהיה השיר השלישי של וון באירוויזיון 2020.




נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko)

נטליה גורדיינקו ומילניום, אירוויזיון 2006

נטליה גורדיאנקו, בת 32, היא זמרת פופ ידועה ממוצא אוקראיני אשר נולדה במולדובה. הזמרת התפרסמה ב- 2005 כסולנית של להקת Millennium. שנה לאחר מכן כבר ייצגה את מולדובה באירוויזיון עם השיר "Loca" והגיעה למקום ה- 20. באותה שנה השתתפה גם בפסטיבל Slavianski Bazaar. ב- 2007 זכתה במקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי אשר מתקיים מידי שנה ברוסיה "New Wave".

הזמרת שחררה את אלבום הבכורה שלה בשנת 2010 וב- 2011 את אלבומה השני. בנוסף, שחררה מעל 15 שירים לרדיו במולדובה.

 

תוצאות קדם האירוויזיון המולדובני:

לא פחות מ- 20 מתמודדים התמדדו הערב בקדם האירוויזיון. בין המתמודדים ניתן היה למצוא את פאשה פרפני (Pasha Parfeny) שייצג את מולדובה באירוויזיון 2012, דניס מידונה (Denis Midone) שנולד בישראל וייצג את מולדובה באירוויזיון הילדים בשנת 2012 ומקסים זבידיה (Maxim Zavidia) שהתמודד פעמיים בקדם האירוויזיון המולדובני.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!