האזינו: חמשת השירים אשר תבצע רוקסן (Roxen) בקדם אירוויזיון הפרטי נחשפו. רשת הטלוויזיה הרומנית חשפה את חמשת השירים שתבצע הזמרת בגמר שייערך ב- 1 במרץ.

[addtoany]

 

רוקסן (Roxen), הזמרת הצעירה אשר תייצג את רומניה באירוויזיון 2020, חשפה את חמשת השירים אשר מתמודדים על הזכות לייצג את ארץ הבלקן באירוויזיון. הזמרת תבצע את השירים בהופעה חיה במהלך קדם האירוויזיון הפרטי אשר יערך עבורה ב- 1 במרץ. השיר הזוכה ייבחר על ידי שילוב של בחירת הצופים (50%) והשופטים (50%), במקרה של תיקו תינתן עדיפות לבחירת הצופים.




השירים הנבחרים:

  • Alcohol You” (Ionut Armas, Breyan Isaac, Viky Red)
  • Storm” (Minelli and Viky Red)
  • Beautiful Disaster” (Julie Frost, Breyan Isaac and Alex Cotoi)
  • Colors” (Julie Frost, Breyan Isaac and Alex Cotoi)
  • Cherry Red” (Theea Miculescu, Sebastian Barac, Marcel Botezan and Costel Dominteanu)

לחצו על שם השיר להאזנה!





כל השירים נכתבו בסדנת כתיבה מיוחדת שבה השתתפו יוצרים רומניים ובינלאומיים. בין כותבי השירים ניתן למצוא את ג'ולי פרוסט (Julie Frost), יוצרת ומפיקה מוסיקלית אמריקאית, אשר הייתה שותפה בכתיבת שירים ל- Black Eyed Peas, ביונסה, אד שירן, מדונה, ועוד… היוצרת הצעירה הייתה שותפה גם בכתיבת השיר הזוכה "Satellite" אשר בוצע על ידי לנה מאייר-לנדרוט (Lena Meyer-Landrut) הגרמניה באירוויזיון 2010.




רוקסן (Roxen) – מי זו?

רוקסן, בת 20, היא זמרת חדשה בתעשיית המוסיקה ברומניה. היא פרצה באוגוסט 2019 כאשר ביצעה את השיר "You Don't Let Me" יחד עם Sickotoy. השיר הגיע למקום השלישי ברשימת ההשמעות ברומניה ואף זכה להצלחה מסויימת בבולגריה. שיר הבכורה של הזמרת כסולנית, “Ce-ti Canta Dragostea”, שוחרר בנובמבר ומאז זכה לכ- 9 מיליון צפיות ביוטיוב. הסגנון שלה דומה לשילוב בין דואה ליפה (Dua Lipa) ובילי אייליש (Billie Eilish).

הזמרת חתומה בחברת התקליטים "Global Records" הרומנית אשר לקחה חסות על נציגות רומניה באירוויזיון, היא תדאג לקדם את ייחסי הציבור של הזמרת והשיר, להפיק עבורה קליפ משוקע ולממן את עלויות ההופעה על בימת התחרות.

זו הפעם הראשונה שרומניה בחרה את נציגה לאירוויזיון בבחירה פנימית. רוקסן נבחרה לאירוויזיון בהתאם לקריטריונים כמו איכות קולית, ביצועים על במה, הבעה ועוד…

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!