הזמרת הצעירה רוקסן (Roxen) נבחרה לייצג את רומניה באירוויזיון 2020. הזמרת תבצע חמישה שירים בקדם אירוויזיון פרטי אשר יערך עבורה ב- 1 במרץ.

[addtoany]

 

רוקסן (Roxen) היא הזמרת אשר נבחרה על ידי רשת הטלוויזיה הרומנית (TVR) יחד עם חברת התקליטים "Global Records" לייצג את רומניה באירוויזיון 2020. הזמרת תשתתף בחצי הגמר הראשון, ב- 12 במאי 2020, ותתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה.




בימים הקרובים תערך סדנת כתיבה שבה יקחו חלק כותבים רומניים שינסו לכתוב את השיר הטוב ביותר עבר הזמרת. מתוך סדנת הכתיבה יבחרו חמישה שירים אשר יבוצעו על ידי הזמרת בקדם אירוויזיון פרטי אשר ייערך ב- 1 במרץ, בדומה לקדם האירוויזיון אשר יערך השנה בישראל. השיר הזוכה ייבחר על ידי שילוב של בחירת הצופים (50%) והשופטים (50%), במקרה של תיקו תינתן עדיפות לבחירת הצופים.




רוקסן (Roxen) – מי זו?

רוקסן, בת 20, היא זמרת חדשה בתעשיית המוסיקה ברומניה. היא פרצה באוגוסט 2019 כאשר ביצעה את השיר "You Don't Let Me" יחד עם Sickotoy. השיר הגיע למקום השלישי ברשימת ההשמעות ברומניה ואף זכה להצלחה מסויימת בבולגריה. שיר הבכורה של הזמרת כסולנית, “Ce-ti Canta Dragostea”, שוחרר בנובמבר ומאז זכה לכ- 9 מיליון צפיות ביוטיוב. הסגנון שלה דומה לשילוב בין דואה ליפה (Dua Lipa) ובילי אייליש (Billie Eilish).

הזמרת חתומה בחברת התקליטים "Global Records" הרומנית אשר לקחה חסות על נציגות רומניה באירוויזיון, היא תדאג לקדם את ייחסי הציבור של הזמרת והשיר, להפיק עבורה קליפ משוקע ולממן את עלויות ההופעה על בימת התחרות.

זו הפעם הראשונה שרומניה בחרה את נציגה לאירוויזיון בבחירה פנימית. רוקסן נבחרה לאירוויזיון בהתאם לקריטריונים כמו איכות קולית, ביצועים על במה, הבעה ועוד…

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!