דורון מדלי כתב שיר יחד עם עידן רייכל עבור עדן אלנה ואירוויזיון 2020. גם נתן גושן וסתיו בגר הצטרפו למרוץ. הערב הסתיימה האפשרות להגיש שירים לוועדה אשר תבחר את ארבעה השירים אותם תבצע עדן אלנה בתחרות "השיר שלנו לאירוויזיון".

[addtoany]

עידן רייכל ודורון מדלי כתבו יחדיו שיר עבור עדן אלנה. השיר הוגש לוועדה אשר תבחר את ארבעה השירים לקדם האירוויזיון הפרטי שיערך עבור הזמרת הצעירה. ידיעה זו נמסרה לנו ממקור אמין. תגובות מרייכל ומדלי טרם התקבלו. סביר כי השניים יאשרו את הידיעה רק עם היוודא בחירתם של צמד היוצרים, ככל הנראה ביום חמישי בערב.



השניים כבר שיתפו פעולה בעבר כאשר כתבו את שיר "שבט אחים ואחיות", אז כתב מדלי את המילים ורייכל את הלחן. השיר הגיע למקום הרביעי במצעד השנתי של גלגל"צ ולמקום ה- 10 ברשימת ההשמעות של מדיה פורסט לשנת 2019.



סתיו בגר ונתן גושן

לפי הדיווחים, גם סתיו בגר אשר יצא יחד עם דורון מדלי את השיר "Toy" הגיש שיר לוועדה, הפעם שירו נכתב יחד עם לא אחר מאשר הזמר והיוצר נתן גושן! אתמול דיווחנו כי גם היוצרים דולי ופן, ודודי בר דוד ומורן דוד כתבו שירים שהוגשו לוועדה. בהחלט יש למה לצפות!

בשעה 16.00 בדיוק, הסתיימה האפשרות להגיש שירים לוועדה אשר תבחר את ארבעת השירים ואותם תבצע עדן אלנה בתחרות "השיר שלנו לאירוויזיון" שתשמש כקדם אירוויזיון הישראלי לשנה זו. מתוך ארבעת השירים יבחר צוות שופטים וקהל הצופים בשיר אחד שייצג את ישראל על בימת אירוויזיון 2020.

עדן אלנה, הכוכב הבא 2020, צילום מסך קשת12

עדן אלנה נבחרה לייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם שבהולנד. ב- 3 במרץ תבצע הזמרת ארבעה שירים בקדם אירוויזיון פרטי שיקרא "השיר הבא לאירוויזיון". התחרות תשודר בכאן 11 ובמהלכה יוכלו הצופים לבחור את השיר המתאים ביותר מבין הארבעה עבור אירוויזין 2020.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]