אתם קבעתם: אור עמרמי ברוקמן זכה בביצוע המצטיין של שלב הכיסא החם ב"הכוכב הבא". אור זכה ב- 53.46% מקולות הגולשים עבור הביצוע לשיר "Human". אלה-לי להב במקום השני.

[addtoany]

 

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שאור עמרמי בורקמן נבחר לביצוע הטוב ביותר במהלך שלב הדו-קרב אשר שודר בשבוע שעבר בתכנית "הכוכב הבא". הביצוע של אור עמרמי ברוקמן לשיר "Human" (במקור של Rag'n'Bone Man)  נבחר על ידי 53.46% מקולות הגולשים שלנו לביצוע הטוב ביותר. אור חוזר להוביל בטבלה שלנו, לאחר שבשלושת השבועות האחרונים זכתה במקום הראשון אלה-לי להב.





אור עמרמי ברוקמן ביצע את השיר "Human" בצורה מדהימה! מושלמת! ברור שמדובר באחד הביצועים הטובים ביותר של הזמר הצעיר שהפעם בחר לבצע שיר R&B. אבל האם ביצוע כזה מספיק עבור האירוויזיון? האם זה משהו שיכול להצליח? סטטיק אמר "להקה חיה זה מחמיא לך ברמה קשה, אני מת על התהליך שאתה עובר ואתה הולך וניהיה יותר טוב". אמדורסקי לעומת זאת אמר לו "אתה פנומן, אתה שר נהדר… אבל אני לא חושב שבאנגלית אתה כל כך טוב". 81% הצבעה – אדום מאמדורסקי.



הזמר הצעיר, בן 17 בלבד, סיפר בתחילת העונה כי הוא בן לשני אבות. כבר אז הוא הסתמן כאחד הזמרים המועדפים על הגולשים כנציג ישראל באירוויזיון 2020. אור עמרמי ברוקמן פתח את התחרות בסערה כאשר גנב את ההצגה וזכה מידי שבוע במקום הראשון כבחירת הגולשים שלנו. בתקופה האחרונה אלה-לי להב מסתמנת כזמרת אשר מאיימת על זכייתו של הזמר הצעיר.

This poll is no longer accepting votes

טופ 11: מהו הביצוע הטוב ביותר?

תוצאות הסקר

אלה-לי להב, הכוכב הבא 2020, MAKO

אלה-לי להב יורדת על המקום השני עם הביצוע לשיר "Toxic" כאשר קיבלה רק 14.29% מקולות הגולשים. מורן אהרוני חוזרת אל המקום השלישי כאשר היא מקביל 13.82% מקולות הגולשים.

אוהד שרגאי סוגר את הרשימה, למרות ביצוע מצויין לשיר "Dangerous Woman". הזמר קיבל רק 0.46% מקולות הגולשים.

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.