ניקי גולדשטיין, הכוכב הבא 2020, MAKO

הערב שודר הפרק החמישי של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. 6 מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: מורן אהרוני, ניקי גולדשטיין, ליהי טולדנו, זהר מנור, רחלי טרקה ויהל יעיש.

 

הערב שודר הפרק החמישי של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק החמישי צפינו ב- 8 אודישנים כאשר 6 מתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת צלחו את האודישן הראשון והמשיכו לשלב הבא. בין האודישנים הערב ניתן היה לצפות במורן אהורני, ניקי גולשטיין וליהי טולדנו אשר דיווחנו על השתתפותם בתחרות לפני כחודשיים.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

יהל יעיש

יהל יעיש, בן 23 מגן יבנה, התמודד בעבר בעונה השלישית של X Factor. כעת הוא חוזר למסך הטלוויזיה בניסיון לייצג את ישראל באירוויזיון. הזמר הצעיר בחר לשיר את השיר אשר זכה במקום השני באירוויזיון 2019 – "Soldi" (במקור של Mahmood). יהל הוא לא מחמוד וכנראה גם לא זמר ראפ ולכן מאוד קשה לקחת שיר שכל כך מזוהה עם הזמר האיטלקי ולתת לו ביצוע טוב. בחירת השיר הייתה לא טובה אך יהל יאיש הצליח לעבור את האודישן עם 71% הצבעה.

זהר מנור

זהר מנור, בת 25 מרמת אפעל, סטונדטית לחינוך מיוחד אך גם כותבת ומלחינה. הזמרת ביצעה את השיר "Nana Banana" (במקור של נטע ברזילי) בצורה מצויינת. דיוק קולי מופלא וביצוע שקט ומלטף… לטעמי הביצוע לא מתאים כלל למילות השיר אבל הדבר לא מנע מזהר מנור לקבל 88% הצבעה. כל השופטים הצביעו כחול.

מורן אהרוני

מורן אהרוני, שהשתתפה בעונה הרביעית של "כוכב נולד", בחרה לשיר את "Believer" (במקור של Imagine Dragons) נתנה ביצוע חזק שלא ניתן להשאר אדיש כלפיו. לזמרת עוצמה קולית מדהימה וחספוס מיוחד שנותן לה את הייחוד שלה. 88% הצבעה. גם במקרה של מורן אהרוני, כל השופטים הצביעו כחול.



רחלי טרקה

רחלי טרקה, בת 32 מקרית מלאכי, מעולם לא למדה או שרה באופן מקצועי. רחלי שרה את השיר "Issues" (במקור של Julia Michaels) בצורה מאוד מפתיעה. סגנון ה- R&B יושב עליה בצורה מושלמת. בחירת שיר מעולה. רחלי מביעה את השיר בצורה מושלמת ולמרות שמעולם לא עמדה על במה כזו – היא מרגישה בבית. 88% הצבעה.

ניקי גולדשטיין

הזמר והקומיקאי, ניקי גולדשטיין, בן 42 מרמת השרון, השתתף בעבר בקדם אירוויזיון 2011 (מקום 5) ובקדם אירוויזיון 2013 (מקום 10 בגמר). ניקי בחר לשיר את "Someone You Loved" (במקור של Lewis Capaldi). ביצוע באמת מצמרר ועמוק לניקי גולשטיין שזכה ב- 85% הצבעה למרות אדום מאסף אמדורסקי.

ליהי טולדנו

ליהי טולדנו, בת 17, הבת החמישית (מתוך 6) של הזמר אבי טולדנו (התמודד באירוויזיון 1982 עם השיר "הורה" וזכה במקום השני. שנה לאחר מכן, כתב את השיר "חי" יחד עם אהוד מנור עבור עפרה חזה ושוב זכה במקום השני). טולדנו ג'וניור בחרה לשיר את "אף אחת" (במקור של מירי מסיקה). ליהי בעלת הקול הצלול העניקה לשיר ביצוע נקי ומדוייק והצליחה להרשים מאוד את צוות השופטים. ליהי טולדנו קיבלה 91% הצבעה..



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

  • שגיא טרבלסי – "לך עם האמת שלך" (במקור של עדן מאירי – בוגר העונה 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2018'). קיבל 46% הצבעה.
  • סטפני דיוניו – "Suerte" (במקור של Shakira). קיבלה 28% הצבעה.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים החמישי?

פרק האודישנים הבא ישודר ביום ראשון, 1 בדצמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.