המשלחת ממולדובה זועמת. אמנית השלג, קסניה סימונובה, פרסמה אתמול בצהריים פוסט זועם על התנהלות ההפקה הישראלית וצוותי הצילום.

אמנית השלג והחול, קסניה סימונובה (Kseniya Simonova), אשר מלווה את המשלחת המולדובנית באירוויזיון, פרסמה אתמול בצהריים פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלה. סימונובה מציירת במהלך השיר המולדובני ציורי שלג אשר מוקרנים על מסכי ה- LED במהלך הביצוע. האמנית השתתפה בעבר באירוויזיון 2011 כאשר ליוותה את הזמרת האוקראינית מיקה ניוטון (Mika Newton) עם השיר "Angel".



המשלחת ממולדובה ערכה שתי חזרות על בימת האירוויזיון כמתוכנן אך בסיומם לא היו מרוצים מהתוצאה הסופית. הם פנו לאיגוד השידור האירופי (EBU) בדרישה לקיים חזרה שלישית על מנת לשפר את זוויות הצילום של ההעמדה המולדובנית. ה- EBU אישר, באופן חריג ונדיר, את בקשתה של המשלחת ואלו קיימו חזרה שלישית.

למרות זאת, במהלך החזרה גנרלית אשר נערכה אתמול בשעה 16:00, יצאו חברי המשלחת מאוד לא מרוצים.



הרוג את החלום

"החזרה הגנרלית הראשונה הסתיימה ובשעה 22:00 תערך חזרת השופטים בה יצביעו השופטים לשירים המתמודדים". רושמת קסניה סימונובה בעמוד הפייסבוק. "מה אוכל לומר על התמונה? תסתכלו על פני. עדיף שאשמור על שתיקה. נראה שבפעם הרביעית אף אחד לא מיישם את ההערות שלנו ואני יכולה לומר שאיך שהשיר צולם היום זה נורא! הצוות הטכני של האירוויזיון הודה שהם עשו עמנו טעויות… לא ראיתי אפילו זווית צילום אחד נורמלית בהעמדה של מולדובה. הם הרגו את ההופעה שלנו היום – מצלמות, תאורה, עריכה. שום דבר אפילו לא קרוב למה שרשמנו להם מאות פעמים ובכל חזרה הבטיחו לנו מאות פעמים: "כן. אנחנו יודעים. סליחה. פעם הבאה נתקן את זה עבורכם!" אבל בכל "פעם הבאה" זה ניהיה יותר גרוע".

"זה לא האירוויזיון הראשון שלי כפי שאתם יודעים, ובהשוואה לדיסלדורף הם רק הרסו לנו את ההופעה! אני מאוד עצובה. אני מאוד כועסת. אני לא יודעת מה הם ייראו לכם. "העז לחלום"? לא במקרה שלנו. אני קוראת לזה "הרוג את החלום". סליחה שאני קשה… שמרתי על שתיקה עד היום למרות שכל החזרות (אפילו השלישית) נעשו בצורה לא נכונה. ומחר זה השיר. היום זה השופטים. אררררר"

אם תהיתם לגבי חזרת השופטים, בה נקבעו 50 אחוזים מהתוצאות הסופיות, דאגה סימונובה לעדכן כי גם בהופעה החשובה הזו "שום דבר לא תוקן".

מולדובה לא לבד

המשלחת ממולדובה אינה היחידה אשר הביעה אי-שביעות רצון מצוות ההפקה הישראלי. הולנד ואסטוניה גם כן ערכו חזרה שלישית באישור חריג של ה- EBU. פורטוגל ומלטה הביעו את אכזבתם מצוות ההפקה במהלך מסיבת העיתונאים אשר ערכו במהלך שבוע החזרות.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 15 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!