אילסה דה לנגה, חברת המשלחת ההולנדית לאירוויזיון, מביעה ביקורת על צוות ההפקה הישראלי בשל צורת הצילום של השיר ההולנדי Arcade.

 

אילסה דה לנגה, אשר ייצגה את הולנד באירוויזיון 2014 (מקום שני) ומשמשת כחלק מהמשלחת ההולנדית לאירוויזיון השנה, התראיינה אתמול לטלוויזיה ההולנדית (NOS). במהלך הראיון מביעה הזמרת ביקורת על צוות ההפקה הישראלי בשל צורת הצילום של השיר ההולנדי "Arcade".




'כאן' לא עמדו בציפיות

דה לנגה מסבירה כי במהלך חודש מרץ שלח ראש המשלחת ההולנדית את רעיון ההעמדה של השיר ההולנדי לתאגיד השידור 'כאן'. עם קבלת הוידאו של חזרת ה- Stand In, שנערכה לפני שלב החזרות עם זמרים מקומיים, הם קיבלו ההעמדה שונה ממה שציפו: "אתה מקווה בשלב ראשוני של חזרות לקבל 80 אחוזים מהתוצאה הסופית, אך התוצאה הייתה הרבה מתחת למצופה", אומרת הזמרת ההולנדית.

דה לנגה מתמקדמת בכדור האור שהיה אמור לרדת מהתקרה אל הבמה: "עבורנו, דבר אחד היה מאוד חשוב, ששום דבר לא יסיח את הדעת מהשיר עצמו. אנחנו רצינו שהבמה תיהיה מאוד אפלה, ושלא תראה שום צורה על הבמה, שאפילו הבמה הנפלאה לא תראה. בחזרה הראשונה כדור האור היה נראה כמו כדור לבן מפלסטיק אשר ממוקם במקום הלא נכון". המשלחת ההולנדית הזמינה ביום חמישי כדור אור מחברה בלגית, אשר הובל לישראל במהירות כבר ביום שישי. המשלחת ההולנדית קיבלה הזדמנות חריגה, באישור איגוד השידור האירופי, לערוך חזרה נוספת ביום ראשון שעבר, כדי לוודא שרעיון ההעמדה שלהם יבוצע לפי התכנון המקורי.




עוד משלחות לא מרוצות

המשלחת ההולנדית, אינה המשלחת היחידה המביעה חוסר שביעות רצון מצוות ההפקה הישראלי. מולדובה, אסטוניה והולנד זכו לחזרה שלישית, אשר מצריכה אישור מיוחד מאיגוד השידור האירופי, בשל תקלות טכניות. גם המשלחות של פורטוגל ומלטה הביעו חוסר שביעות רצון מזוויות הצילום וההעמדה של השיר.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של הולנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1957, 1959, 1969, ו- 1975. זכייתה האחרונה של המדינה היתה לפני 44 שנים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!