פרסומת: מחפשים צלם מגנטים בצפון? בחרו את הטוב ביותר!

התאגיד הורה להפסיק את המכירה בעקבות חשש להתערבות לא כשרה בתהליך המכירה של הכרטיסים. חשש כי נמכרו לבכירים בעולם התקשורת והספורט במקום לציבור.

תאגיד השידור הורה לעצור את מכירת הכרטיסים הנותרים לתחרות האירוויזיון, בעקבות אי-סדרים במכירה. בשעות האחרונות עלה חשש שכ- 300 כרטיסים, בשווי מאות אלפי שקלים נמכרו לבכירים בעולם התקשורת והספורט במקום לציבור הרחב. הדבר עומד בניגוד לכל הנהלים ויתכן אף כי מהווה עבירה פלילית. מדובר בכרטיסים רבים לגמר האירוויזיון אשר היו מיועדים למכירה עבור הקהל הרחב. התאגיד הודיע כעת כי מכירת הכרטיסים נעצרה עד לבדיקת הנושא. במידה ויימצא כי כרטיסים נמכרו שלא כדין – התאגיד יפעל להשבתם למכירה לציבור הרחב.

תגובת "כאן" לאתר EuroMix: "מערכות הפיקוח שלנו זיהו ניסיון של גורמים שונים להתערב בהליך המכירה והעלו ממצא כי לפיו יש חשש שמאות כרטיסים בשווי מאות אלפי שקלים ובמקומות הטובים ביותר באולם, נמכרו לבכירים בעולם התקשורת והספורט במקום לציבור הרחב – בניגוד מוחלט להנחיות מועצת התאגיד".




ביום חמישי, כשעה וחצי לאחר תחילת מכירת הכרטיסים, דווח כי אזלו כל הכרטיסים לגמר התחרות, בזמן שלחצאי הגמר נשארו אלפי כרטיסים זמינים. במקביל, דווח כי המחיר הזול ביותר לחצי הגמר צפוי היה להיות 750 שקלים ואילו המחיר הזול ביותר לגמר צפי היה להיות 1,000 שקלים. בפועל, מחיר הכרטיס הזול ביותר אשר הוצע הערב למכירה בחצי הגמר הינו 1,000 שקלים ואילו הכרטיס הזול ביותר לגמר הינו 1,350 שקלים. מכירי הכרטיסים נחשבו גם כך גבוהים מאוד ביחס למחירים בשנים האחרונות.

בימים האחרונים מנסים אנשים רבים למכור את הכרטיסים אשר רכשו במחירים מופקעים. יש להזכיר כי ספסרות בכרטיסים מהווה עבירה פלילית.




 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments