כל כרטיסי הגמר אזלו תוך שעה וחצי. סבב כמכירה נוסף צפוי בתחילת חודש אפריל. תאגיד השידור "ויתר" על הכרטיסים הזולים והציע למכירה רק כרטיסים החל מ- 1,000 ש"ח.

נכון לשעה 21.30 הערב, אזלו הכרטיסים לגמר האירוויזיון. יחד עם זאת, קיימים כרטיסים רבים לחצאי הגמר ולחזרות השונות.

בנוסף, נראה כי יפתח סבב מכירה נוסף בתחילת חודש אפריל ובו ימכרו כרטיסים נוספים. לא ברור היכן ממוקמים המושבים אשר ימכרו בסבב הבא משום שעל פי השרטוט הקיים נמכרו כל הכרטיסים. יתכן שקיימים מושבים נוספים אשר אינם מופיעים בשרטוט הקיים.

לפני כשבוע פורסמו מחירי הכרטיסים לאירוויזיון באישור תאגיד השידור הציבורי. המחיר הזול ביותר לחצי הגמר צפוי היה להיות 750 שקלים ואילו המחיר הזול ביותר לגמר צפי היה להיות 1,000 שקלים. בפועל, מחיר הכרטיס הזול ביותר אשר הוצע הערב למכירה בחצי הגמר הינו 1,000 שקלים ואילו הכרטיס הזול ביותר לגמר הינו 1,350 שקלים. לא ברור לאן "נעלמו" הכרטיסים הזולים. מכירי הכרטיסים נחשבו גם כך גבוהים מאוד ביחס למחירים בשנים האחרונות.

מקבוצת דבי, המנהלת את יחסי הציבור של האירוויזיון, נמסר כי הכרטיסים הזולים יותר ימכרו בסבב השני, אך כאמור, לא הצלחנו לקבל תשובה היכן ממקומים המושבים אשר ימכרו בסבב השני.




 

סקר: האם הצלחתם לרכוש את הכרטיסים אשר תכננתם?

איגוד שידור האירופאי (EBU) ותאגיד השידור הישראלי הודיעו היום כי מכירת הכרטיסים לאירועי אירוויזיון 2019 תחל היום בשעה 20:00 (שעון ישראל). השנה, בנוסף לכרטיסי המופע, נמכרו גם כרטיסי VIP לגרין רום שימוקם בביתן 1, מחוץ לאולם האירוויזיון. בגרין רום VIP ישבו המשלחות ביחד עם שולחן המפקחים בראשות יון אולה סאנד. לאחר ביצוע השיר יצטרפו האומנים לאולם ויצפו במופע יחד עד לשלב ההצבעות והניקוד.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments