הערב שודר הפרק הרביעי של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. עוד שלושה מתמודדים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: שחר עדוי, עידו בי וצוקי ועמית בן זקן.

הערב שודר הפרק הרביעי של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' שבמסגרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. הפעם צפינו בארבעה אודישנים כאשר שלושה  מתמודדים צלחו את האודישן והמשיכו לשלב הבא לאחר ששמעו את דעותיהם של חמשת השופטים. אך האם רק אני הרגשתי שדעותיהם של השופטים בתכנית הפעם היו לא אובייקטיביות? היום הרגשתי שרימו אותי!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים הרביעי?




שחר עדוי

שחר, בן 23 מצורן, מלמד ילדים לבר מצווה, מקפיד לשמור על תורה אך לא מגדיר את עצמו כחרדי. ניסה את מזלו בעבר בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019". שחר בחר לשיר את השיר "Hello" (במקור של ליונל ריצ'י). שחר המקסים הצליח לכבוש את המסך בקול מרטיט ומדוייק. עם סיום הביצוע נעמדו חמשת השופטים והריעו לזמר הצעיר.

ביצוע יפהפה – אך האם בחירת השיר נכונה? לעניות דעתי לשחר בעיות מבטא קלות עם השפה האנגלית, ואני מתפלא שהשופטים בחרו להתעלם מכך (לאחר שהעירו למתמודד אחר עם בעיות מבטא קלות יותר). אני זוכר היטב את האודישן הבלתי נשכח של שחר ל"כוכב הבא" עם השיר "ויקיפדיה" (במקור של חנן בן ארי) ואני חושב ששחר ראוי להתברג גבוה מאוד בתחרות משום שהוא זמר נדיר. אני בטוח ששחר ישכיל לעשות בחירת שיר מוצלחת בפעם הבאה.

"שברת את ליבי לרסיסים. אתה מקסים וזמר משובח ושברת את כל הסטריאוטיפים שיש לאנשים בראש", אמרה מרגול לשחר. "כששואלים מה ישראלי בעיני, זה ישראלי. זה בדיוק כל הפאזל הזה, אני מתמוטטת מזה ואתה שר כל כך יפה!" אמרה מירי.

כל חמשת השופטים העבירו את שחר לשלב הבא.

עידו בי וצוקי

עידו בי וצוקי, צמד מפיקים מוזיקליים המשלב היפ-הופ, טראנס ומוזיקה אתנית. הצמד מרבה לשתף פעולה עם אמנים אחרים, שחררו עשרות סינגלים וביניהם שירים מצליחים בקרב הצעירים כמו "לזוז" ו"בא קליל".

השניים בחרו לבצע את הלהיט שלהם "בא בקליל", ביצוע מבריק של עידו וצוקי, הקהל נעמד על הרגליים ולא הצליח להישאר אדיש, נטע נהנתה מאוד, אך יחד עם זאת – הביצוע הבימתי לוקה בחסר. נדגיש שבעיניי תמיד הופעות של מפיקים מוזיקליים שעומדים מאחורי עמדת דיג'יי מצטלמים פחות טוב לטלוויזיה. האם השיר מתאים לאירוויזיון? בהחלט! רק צריך לחפש את הביצוע הבימתי הנכון לשיר בסגנון שכזה.

אביב אמר: "אני חייב לומר שזה היה נורא חלבי סאחה עליכם עם הקהל, עם השטח, אבל זה חלבי". נטע מנגד אמרה: "אני חולה עליכם מאז שאני בת 16. אתם עולים במין דרך כזאת כל כך יציבה ומגניבה, ואתם אוספים קהל יציב. השאלה אם זה לאירוויזיון או לא לאירוויזיון? אני מרגישה שכן צריך פיצוח מבחינת פרפורמנס. זה יכול לעבוד באירוויזיון, אבל הייתי מוסיפה פרפורמרית".

נטע, מרגול, מירי ואביב הצביעו בעד. רן הצביע נגד. עידו בי וצוקי עברו לשלב הבא.




אנה שפיץ

אנה, בת 33 מרמת גן, זמרת ומדובבת שזכתה בתכנית הכישרונות צעירים "בראבו" ששודרה ב- 1999. לאודישן בחרה לשיר את "Soon We'll Be Found" (במקור של סיה). אנה היא מוסיקאית בחסד עליון שביצעה את השיר בצורה נקייה ומדויקת אבל מדובר בביצוע מאוד טכני, חסר שפיץ וחסר ייחוד. לצערי לא התרגשתי מהשיר הזה שמאוד אהוב עליי.

נטע אמר לאנה: "אני חושב שהכלי שיש לך הוא כלי של זמרת מפלצת. הטכניקה שלך היא מעיפה. הדבר היחידי שאולי הפריע לי זה שזה הרגיש לי מבושל מאוד. רציתי לשמוע פגיעות ועדינות והיה חסר לי פה". אביב אמר: "מבחינתי את שרה מאוד מאוד יפה, אבל זה לא יוצר עניין גדול. זה לא עושה כלום. מתחיל ונגמר ואתה אומר יפה, אבל הקסם הזה לא קרה שם".

מרגול, מירי ורן הצביעו בעד. נטע ואביב הצביע נגד. אנה לא עוברת לשלב הבא.

עמית בן זקן

עמית, בן 22 מיבנה, אח של הזמרת עדן בן זקן שהתמודדה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" (מקום שני), שהגיע להוכיח שגם הוא מסוגל לכבוש במות ולעמוד בזכות עצמו.

עמית בחר לשיר את "לא ביקשתי מלחמה" (במקור של קובי ממן) אך לצערי הרב מדובר באודישן פחות מוצלח. עמית החל את השיר כשהוא מתקשה לשיר את החלק הנמוך והוא נשמע מזוייף. דווקא בתווים הגבוהים עמית נשמע הרבה יותר בנוח, יחד עם זאת גם שם – חלק מהסילסולים לא מדוייקים.

"כשהתחלת נמוך זה היה לא יציב. זה היה ברור שהסולם לא נכון עבורך. וכשטיפסת ועלית לשם למעלה, הייתה התפוצצות של כל כך הרבה חן וכל כך הרבה יופי ודיוק בצלילים, וסלסולים כל כך מגניבים…" אמרה נטע. "יש לך משהו מאוד שובבי, יש לך סנטר בעיני, יש לך כריזה ואני מאוד אהבתי את זה. לטעמי אתה מתאים מאוד לאקס פקטור לאירוויזיון", אמר אביב.

כל חמשת השופטים העבירו את עמית לשלב הבא.




אני כועססס!!!!?!?!!!!

האודישן של עמית השאיר אותי מאוד כועס עם תחושת מירמה קשה. עמית הוא כובש באנרגיה ובמראה והוא מוכשר מאוד, אני מכיר כמה מהשירים האחרונים שהוא שחרר והבן שלי מאזין לו דיי הרבה (הבן שלי רק בן 6). יחד עם זאת, צריך לומר את האמת שמדובר באודישן לא טוב, ובחיים יש גם אודישן לא טובים – קורה.

הטענה שלי היא כלל לא כלפי עמית המקסים. הכעס שלי הוא כלפי השופטים וההפקה: עמית התעקש להגיע ולכבוש את הבמה בזכות עצמו ולא בזכות אחותו. שיבואו השופטים ויגידו שהאודישן לא היה טוב! אנחנו הצופים לא חירשים ולא מטומטמים! ישנה תחושה שההפקה אומרת לשופטים מה לומר בכל האודישנים והפעם זה היה בולט מתמיד! למה אף אחד מהשופטים לא יכול לומר לעמית: "וואלה, זייפת!" היו טובים ממנו שהשופטים לא העבירו והם שרו נקי (לדוגמא אנה שפיץ – רק בתכנית הזו!)

יש בי כעס כלפי כל השופטים שמבזבזים את זמננו היקר בצפייה באודישנים מיותרים – אך לפחות שהשופטים יאמרו את האמת. אחרת מה הטעם לראות את התכנית?! התחושה, לצערי הרב, היא שעמית עבר את האודישן רק בגלל שהוא "אח של". ברגע שגם בשיפוט מתערבת ההפקה אני מרגיש שמזלזלים בי ובזמני היקר. והירידה ברייטינג? כנראה שבצדק! צר לי… הקהל לא טיפש!




פרק האודישנים הבא ישודר ביום שלישי, 9 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!