פינלנד באירוויזיון 2024: הזמר הפיני, ווינדוס95מן (Windows95Man), עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "!No Rules". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים ממאלמו שבשוודיה…

ווינדוס95מן (Windows95Man), נציג פינלנד, הוא המתמודד השלישי אשר ערך היום חזרה על בימת אירוויזיון 2024 עם השיר "No Rules!". ווינדוס95מן יופיע כשיר מספר 10 בחצי הגמר הראשון שייערך ב-7 במאי.

מעריצי ההופעה של פינלנד מקדם האירוויזיון המקומי, UMK, ישמחו לשמוע שהביצה הענקית ממנה בקע הזמר, ואלמנטי הג'ינס שלובשים הזמר וזמר הליווי שלו הגיעו גם למאלמו, יחד עם העירום החוקי כביכול (חוטיני שלובש הזמר) שמורשה על בימת האירוויזיון. בהמשך, הזמר לובש מכנסונים קצרים שמגיעים לבמה בעזרת אטבי כביסה מלמעלה. על הבמה כמובן גם זמר הליווי, הנרי פיספאנן (Henri Piispanen). למעשה, זה פחות או יותר "העתק הדבק" של קדם האירוויזיון הפיני, אך עם עיבוד מעט שונה ומסך לד מעונן שנותן אווירה של שומר מסך משנות ה-90. בביצוע האחרון במהלך החזרה היה ניתן לראות את הזיקוקים הידניים והעשן שהופיעו גם בקדם האירוויזיון, וניתן גם לראות עשן שיוצא מתוך הביצה העצומה.

המאזינים לפודקאסט האירוויזיון הרשמי יידעו שרקדני הליווי בהופעה הזו קיבלו השראה מהשיר שייצג את בריטניה באירוויזיון 1996 ומאז הפך ללהיט – "Ooh Aah…Just A Little Bit" של ג'ינה ג'י (Gina G).

לעדכונים שוטפים במהלך החזרות ותקופת האירוויזיון:
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק




@eurovision Malmö Arena transforms into a denim dreamscape as @Windows95Man enters the chat #Eurovision2024 ♬ original sound – Eurovision

 




פינלנד באירוויזיון 2024

"No Rules" (בעברית: "ללא חוקים") הוא שם השיר שיבוצע ע"י ווינדוס95מן (Windows95man), אשר ייצג את פינלנד כשיר מספר 10 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נכתב והולחן על ידי הזמר עצמו ביחד עם יוסי רוינה (Jussi Roine) והנרי פיספאנן (Henri Piispanen), שמשמש גם כזמר ליווי בשיר. חזרותיה של פינלנד על בימת האירוויזיון מתקיימות ב-28 באפריל וב-1 במאי.

השיר מעביר מסר לחוות את החיים "ללא דאגות", לחבק את האני האמיתי, לדחות נורמות חברתיות מסוימות ולחיות את הרגע בביטחון ובשמחה. הכותרת "ללא חוקים" מחזקת את המסר הזה של חופש וביטוי עצמי, ומציעה מנטרה לחיות את החיים במלואם מבלי להיות מוגבל בציפיות של אנשים אחרים. השיר מבוצע בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת פינלנד במקום ה-16 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

ווינדוס95מן – מי אתה?

טמו קייסטרי (Teemu Keisteri), אשר מוכר תחת שם הבמה ווינדוס95מן (Windows95man), הוא בדרן, מנחה, רקדן, דוגמן ושדרן רדיו בן 38. בשנים האחרונות הוא צבר הערכה רבה בפינלנד ובעולם, כאשר הופיע בין היתר ביפן וגם במסיבה הגדולה של קדם האירוויזיון השוודי.

הדמות הידועה כיום בשם ווינדוס95מן נולדה בשנת 2013 ב-Flow Festival, והיא מאופיינת ע"י השיער הארוך הפזור, זוג מכנסי ג'ינס קצרים וחולצת טי של Windows95 שהוזמנה מהאינטרנט. במהלך הקריירה שלו עד כה הספיק להופיע האומן בחגיגת השנה החדשה של הלסינקי ב-2022, ואפילו לפתוח את אחד המופעים הגדולים של קארייה (Käärijä) אשר ייצג את פינלנד באירוויזיון האחרון בליברפול והגיע למקום השני.

ביחד עם טמו נמצא על הבמה הנרי פיספאנן (Henri Piispanen), זמר, שחקן, מנחה ומדובב בן 29, אשר החל את הקריירה שלו כבר בגיל שמונה בתוכנית של ערוץ הילדים ניקולודיאון ששודרה בפינלנד. השניים מקווים להביא לבימת האירוויזיון השנה מסר של חיים ללא פחד וללא התחשבות בחוקים שמכתיבה החברה.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-57 של פינלנד באירוויזיון. פינלנד הצטרפה לתחרות ב-1961 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2006 לאחר שזכתה במקום הראשון עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצועה של להקת "לורדי".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!