לוקסמבורג באירוויזיון 2024: הזמרת הלוקסמבורגית, טלי (Tali), עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Fighter". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים ממאלמו שבשוודיה…

טלי (Tali), נציגת לוקסמבורג, היא המתמודדת השמינית והאחרונה להיום אשר ערכה חזרה על בימת אירוויזיון 2024 עם השיר "Fighter". טלי תופיע כשיר מספר 15 ותסגור את חצי הגמר הראשון שייערך ב-7 במאי.

טלי עולה על הבמה במאלמו בפעם הראשונה אחרי 31 שנים בהן לוקסמבורג לא יוצגה באירוויזיון. הבמות הגדולות לא זרות לטלי שבנוסף לעיסוקה כזמרת היא גם מורה לפיתוח קול ושחקנית תיאטרון. טלי עולה לחזרה הראשונה לבושה בבגד גוף שחור צמוד. מלווים אותה על הבמה חמישה רקדנים עם בגדים אדומים. על הבמה ניתן למצוא קוביות שיהוו מסגרת לטלי והרקדנים על הבמה.

ההופעה מתוארת כהופעה אנרגטית, תוססת וכיפית, אחת שמתאימה מאוד לסגור חצי גמר, וטובה בצורה יוצאת דופן. יש תנועתיות רבה בהופעה, כאשר במהלכה פונה טלי לקהל מכל הצדדים, ב-360 מעלות.

לעדכונים שוטפים במהלך החזרות ותקופת האירוויזיון:
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק




@eurovision Come for the song, stay for the pyro. @Tali is proving she’ll never let us down #Eurovision2024 ♬ original sound – Eurovision

 




לוקסמבורג באירוויזיון 2024

"Fighter" (בעברית: "לוחם") הוא שם השיר שיבוצע ע"י טלי (Tali), אשר תייצג את לוקסמבורג כשיר מספר 15 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נכתב על ידי אנה זימר (Anna Zimmer) יחד עם שלושה כותבי אירוויזיון מוכרים: דארדוסט (Dardust), שהיה שותף לכתיבת "Soldi" (השיר האיטלקי לאירוויזיון 2019) והשיר האיטלקי לאירוויזיון הקרוב – "La noia", ומאנון רומיטי (Manon Romiti) וסילביו ליסבון (Silvio Lisbonne), שהיו שותפים לכתיבת השיר הבלגי לאירוויזיון 2022, "Miss You". השיר מבוצע ברובו בצרפתית ומשלב בתוכו אנגלית.

נראה שהשיר עוסק באי ודאות לגבי העתיד והמאבק למצוא את דרכנו בחיים. הזמרת שרה על האתגרים של התבגרות והתמודדות עם אחריות, כמו גם על הקונפליקטים הפנימיים המתעוררים כאשר מנסים לאזן בין רצונות ושאיפות שונות. השיר מעביר מסר של התמדה, גילוי עצמי והמסע המתמשך של ניווט באי הוודאות של החיים. הוא מעודד את המאזינים לאמץ שינויים, להאמין בעצמם ולהמשיך לשאוף לחלומותיהם, אפילו ברגעים של ספק ובלבול.

בימים אלה מדורגת לוקסמבורג במקום ה-32 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

טלי – מי את?

טלי גולרגנט (Tali Golergant) היא זמרת ויוצרת ישראלית בת 23, שנולדה לאם ישראלית ואב יהודי מפרו. בילדותה היא ומשפחתה נדדו בין מדינות כמו צ'ילה, ארגנטינה וגם לוקסמבורג, שם הם השתקעו בעקבות עבודתו של אביה.

היא החלה בלימודי מוזיקה בגיל 6 כאשר ניגנה בפסנתר, ובגיל 10 החלה בלימודי פיתוח קול. לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון היא עברה לניו יורק, שם היא למדה מוזיקה ותיאטרון מתוך שאיפה להצליח בעיר הגדולה.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-38 של לוקסמבורג באירוויזיון. לוקסמבורג הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה חמש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של לוקסמבורג הייתה באירוויזיון 1983 עם השיר "Si la vie est cadeau" בביצועה של הזמרת קורין הרמס.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!