בימת
אירוויזיון 2024 מוכנה! רגע לפני תחילת החזרות לתחרות בשבת הקרובה, בניית הבמה הגדולה ביותר באירופה הושלמה היום במאלמו. כל הפרטים בכתבה.

היום (חמישי) הושלמה בניית הבמה לקראת אירוויזיון 2024 באולם המארח במאלמו, "Malmö Arena". איגוד השידור האירופי (EBU) פרסמו היום את תהליך הבנייה במלואו ברשתות החברתיות. החזרות לתחרות יחלו בעוד יומיים, כאשר נציגתנו עדן גולן צפויה לעלות לחזרה ראשונה על הבמה ביום שלישי, ה-30 באפריל.




עיצוב הבמה והתאורה כולל קופסאות נעות המוארות בלדים, רצפת לד, תאורה אדירה, מסכי וידאו מודולריים וטכנולוגיה מתקדמת אשר תיצור מגוון מרהיב של תצורות על הבמה. לראשונה בתולדות התחרות, הבמה תמוקם בדיוק במרכז הרחבה, אשר תעוצב בצורת איקס (X), ותהיה מוקפת 360 מעלות בקהל.

מעצב הבמה פלוריאן ווידר (Florian Wieder), אשר עיצב גם את במות האירוויזיון בשנים 2011-2012, 2015, 2017-2021, שיתף: "אני כל כך שמח להיות שוב חלק ממשפחת האירוויזיון! להרכיב מופע יוצא דופן הוא מאמץ צוותי ואני גאה להיות חלק מצוות החלומות המורכב ממקצוענים. לכולנו יש את אותו החזון של איך ההופעות צריכות להיות ואיך לקחת את האירוויזיון לשלב הבא, ובשבילי שבדיה היא תמיד ערובה למוזיקה טובה ובידור".

גם פרדריק סטורמבי (Fredrik Stormby), מי שאחראי על התאורה ומסכי הלד, הוסיף: "אנו מאמינים שיחד יצרנו קונספט לא צפוי ומעודכן לאירוויזיון 2024 ואנחנו מצפים להשוויץ בו באמת! פיתחנו קונספט חזק ביחד, ואני ממש מחכה להתחיל את השידורים!".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eurovision Song Contest‎‏ (@‏‎eurovision‎‏)‎‏

מקור: EBU

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה ב-7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. האולם המארח של התחרות הוא "Malmö Arena", אשר אירח את התחרות גם ב-2013, ומכיל בתוכו כ-15,500 מושבים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!