כשלושה שבועות לחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024, מתחילים להיחשף פרטים ראשונים על מופעי הביניים שיתקיימו במהלך התחרות. כל הפרטים על השיר המסקרן שתבצע המנחה פטרה מיידה בכתבה.

פטרה מיידה (Petra Mede), מנחת אירוויזיון 2024, חושפת בסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם הרשמי של האירוויזיון שהיא תבצע שיר על הבמה באחד משלושת מופעי התחרות. השיר יקרא "We Just Love Eurovision Too Much" (בעברית: "אנחנו פשוט אוהבים את האירוויזיון יותר מדי"). בשלב זה לא נחשפו פרטים רבים לגבי השיר. פטרה חשפה כי במהלך הביצוע היא תשיר ותרקוד, אבל בשלב זה עדיין לא ידוע באיזה מן המופעים היא הולכת לבצע את השיר. מיידה רמזה בסרטון שהיא לא תהיה לבדה על הבמה.

פטרה חשפה כי לדבריה מסר השיר הולך להיות בסגנון של "אנחנו מצטערים שאנחנו מנצחים כל הזמן בתחרות", וזאת לאחר שבשנה שעברה, הזמרת לורין (Loreen) ניצחה בתחרות והביאה לשוודיה ניצחון שביעי בתחרות, מה שהשווה את שיא הזכיות של שוודיה לשיא הזכיות של אירלנד.

מיידה תנחה את התחרות יחד עם השחקנית מאלין אקרמן (Malin Akerman), שייתכן ותיקח חלק בשיר. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של התחרות ששתי נשים ינחו אותה. כמו כן, מיידה תנחה את תחרות האירוויזיון בפעם השלישית, ובכך תהפוך לאחת ממנחות האירוויזיון המוכרות בכל הזמנים. היא שנייה רק לקייטי בויל (Katie Boyle) הבריטית שהנחתה את האירוויזיון בשנים 1960, 1963, 1968 ו-1974.




 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eurovision Song Contest‎‏ (@‏‎eurovision‎‏)‎‏

הידיעה על השיר החדש שיבוצע על בימת האירוויזיון התקבלה בהתלהבות רבה. בפעם הקודמת בה מיידה הנחתה את התחרות ב-2016, היא ביצעה יחד עם המנחה מונס זלמרלוב (Mans Zelmerlow) את השיר "Love Love Peace Peace" ("אהבה אהבה שלום שלום"), שיר פארודי על הנוסחה המושלמת לניצחון באירוויזיון. במהלך השיר המנחים החליפו בגדים ויחד איתם הופיעו משתתפי עבר מהתחרות ומנצחים כמו הזמר אלכסנדר רייבק (Alexander Rybak) הנורווגי ולהקת לורדי (Lordi) הפינית.




פטרה מיידה (Petra Mede)

מיידה בת ה-53 היא מנחה, שחקנית ובעבר גם רקדנית מצליחה מאוד בשוודיה. בשנת 2013 מיידה הנחתה לבדה את האירוויזיון שהתקיים באותו אולם במאלמו, וב-2016 הנחתה שוב את התחרות ביחד עם מונס סלמרלוב (Måns Zelmerlöw), שזכה בתחרות שנה קודם לכן. מיידה היא אחת המנחות האהובות והאייקוניות ביותר בתולדות האירוויזיון, וכעת היא חוזרת למקומה הטבעי!

עם בחירתה, מסרה מיידה: "תארו לעצמכם את ההזדמנות להנחות את האירוויזיון פעם נוספת! זה כבוד כל כך מדהים. לאחר שתחילה הנחיתי אותו לבד ולאחר מכן יחד עם מונס סלמרלוב משובב הנפש לצידי, אני עכשיו ממש מצפה לעבוד עם מאלין. אנחנו לא מכירות אחת את השנייה מהעבר, אבל נפגשנו כמה פעמים עכשיו, וכבר התמכרתי לגמרי. זה הולך להיות תענוג לעבוד איתה!".

מאלין אקרמן (Malin Akerman)

אקרמן בת ה-45 היא שחקנית שוודית שנולדה בסטוקהולם, גדלה בקנדה וכיום היא מתגוררת בלוס אנג'לס עם משפחתה. הפילמוגרפיה שלה כוללת סדרות טלוויזיה כמו "The Comeback" ו-"Entourage" וסרטים כמו "The Heartbreak Kid" ו-"Watchmen". היא שיחקה לצד שחקנים אהובים ומוכרים, ביניהם: טום קרוז, ג'ניפר אניסטון, סנדרה בולוק ודה רוק. בבתי הקולנוע השוודים היא הופיעה במחזמר "A Piece of My Heart", שם זכתה להציג את כישרונות השירה שלה. האם נזכה לראות את כישורי השירה האלה במאלמו? אקרמן רגילה להופיע גם על הבמה וגם על המסך, אבל האירוויזיון הוא סצנה חדשה לגמרי עבור השחקנית.

עם בחירתה, מסרה אקרמן: "אני לא באמת יכולה לתאר את הרגשות שלי לגבי זה. אני מאוד נרגשת וקצת לחוצה, אבל בצורה חיובית. תמיד אהבתי את האירוויזיון ולהיות חלק מהמופע הפנטסטי הזה ביחד עם פטרה זה חלום שמתגשם. בנוסף, פטרה היא אחת הנשים הכי מצחיקות שפגשתי בחיי".

בחירתה של פטרה מיידה כמנחה לא הייתה דבר מובן מאליו מלכתחילה. בחודש מאי שעבר פורסם כי שובה של פטרה להנחיית האירוויזיון מוטל בספק, וזאת מכמה סיבות. הראשונה היא שרשת הטלוויזיה השוודית המשדרת את תחרות האירוויזיון היא SVT, בעוד פטרה מועסקת ברשת מסחרית אחרת בשם TV4, ולכן לא סביר שתשתף פעולה עם רשת הטלוויזיה הציבורית עבור האירוויזיון. בנוסף לכך, מיידה סובלת לאחרונה מבעיות בריאותית. טובה אק (Tobbe Ek), העיתונאי של עיתון החדשות השוודי Aftonbladet ציין כי: "יש לה כל כך הרבה בעיות עם הגב. השנה היא נאלצה לפרוש מהנחיית הגרסה השוודית של 'Strictly Come Dancing' בגלל בעיות הגב שלה. אני חושב שאולי לא כדאי לה להצטרף לאירוויזיון שוב". למרות כל המכשולים שבדרך, נראה שפטרה בחרה בכל זאת לחזור לתחרות למרות הכל!

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה בתאריכים 7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. אולם התחרות הנבחר, "Malmö Arena", יכול להכיל בתוכו עד 15,500 צופים, והוא אירח את האירוויזיון בפעם הקודמת שהתחרות נערכה במאלמו ב-2013.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!