לאחר ההצלחה בשנה שעברה, האפליקציה הפופולרית חוזרת שוב כנותנת חסות רשמית לאירוויזיון. זאת תהיה הפעם השלישית שבה טיקטוק תשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון.

אחרי שבשנה האחרונה טיקטוק הפכה לרשת החברתית הפופולרית ביותר לדיון על האירוויזיון, עם למעלה מחצי מיליון תיוגים של אירוויזיון 2024, האפליקציה הפופולרית בקרב האוכלוסייה הצעירה (אך לא רק) תיתן חסות לתחרות בפעם השלישית ברציפות.

בהודעה רשמית שפורסם באתר האירוויזיון נכתב: "עם גישה בלעדית אל מאחורי הקלעים של התחרות, טיקטוק תשנה את האופן שבו תחרות המוזיקה החיה הגדולה בעולם תיחגג בקרב המעריצים בעולם".

בשנתיים הקודמות, העמוד הרשמי של האירוויזיון בטיקטוק היה המקום הבלעדי בו הועלו באופן רשמי תמונות וסרטונים מהחזרות הראשונות של כל מדינה על הבמה, וזאת לעומת שנים קודמות בהן החזרות הראשונות היו מתפרסמות ביוטיוב. בשלב זה עדיין לא ברור אם הכיוון הזה יימשך, או האם התוכן הבלעדי יופץ בתכנים חדשים או ביוטיוב כמו בשנים קודמות.




אומנים רבים הפכו לפופולריים אף יותר בזכות הטיקטוק, במהלך התחרות או אחריה. כך למשל ניתן למצוא את הזוכה במקום השני באירוויזיון 2023, קארייה (Käärijä), או את סם ריידר (Sam Ryder) שהפך לפופולרי באפליקצייה ולאחר מכן נבחר לייצג את בריטניה באירוויזיון 2022.

מאז הפכה טיקטוק לנותנת חסות באירוויזיון 2022, משתמשים רבים ברחבי העולם ניצלו את הרשת החברתית כדי לשתף את מחשבותיהם על השירים השונים, כיצד הם מדרגים את המדינות לפי טעמם, ועוד שלל תוכן שהפך לוויראלי מאוד בשנים האחרונות. למעשה, בשנתיים האחרונות נתוני הצפייה בתכנים הקשורים לאירוויזיון נמצאים במגמת עלייה. באירוויזיון 2022 לדוגמא, שלושת המשדרים החיים, הכוללים את שני חצאי הגמר והגמר, שודרו בשידור חי דרך הטיקטוק לראשונה. בגמר צפו מעל שלושה מיליון צופים, ובמשדרי החצאים צפו כמעט 4 מיליון צופים ביחד. בנוסף, 189 מיליון צפיות נרשמו בערוץ הרשמי של הטיקטוק במהלך שבוע החזרות.

גם באירוויזיון 2023 ניתן היה לצפות בלייב בשלושת המשדרים דרך הטיקטוק. במשדרים אלו נרשמה עלייה לעומת התחרות ב-2022, כאשר משדר הגמר הגיע לכ-5 מיליון צופים בזמן אמת, ובזמן שבוע התחרות נרשמו 315 מיליון צפיות בערוץ!

כאמור, כבר עכשיו, חודש לפני התחרות, מעל חצי מיליון אנשים השתמשו בהאשטאג של אירוויזיון 2024, וניתן להניח שמגמת העלייה תימשך ככל שנתקרב לתחרות, עם שיא שיישבר במהלך שבוע האירוויזיון בין התאריכים 7-11 במאי.

העמוד הרשמי של האירוויזיון בטיקטוק – ‏Eurovision (@eurovision) רשמי | TikTok.

מקור: eurovision.tv.

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה ב-7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. האולם המארח של התחרות הוא "Malmö Arena", אשר אירח את התחרות גם ב-2013, ומכיל בתוכו כ-15,500 מושבים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments