אזרבייג'אן באירוויזיון 2024: פאחרי (Fahree) ואילקין דובלטוב (Ilkin Dovlatov) חשפו את השיר "Özünlə Apar" אותו יבצעו על בימת אירוויזיון 2024. האזינו לשיר.

"Özünlə Apar" (בעברית: "קחי אותי איתך") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר פאחרי (Fahree) יחד עם אילקין דובלטוב (İlkin Dövlətov), בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נכתב על ידי פאחרי יחד עם מאדו סליח (Mado Salikh) והולחן על ידי פאחרי, אדגר רבין (Edgar Ravin), חסן היידר (Hasan Haydar) ומילה מיילס (Mila Miles). השיר מבוצע בשפות אנגלית ואזרית.

 

הבחירה בצמד הזמרים נעשתה גם השנה ע"י וועדה פנימית של רשת הטלוויזיה האזרית, ITV. לוועדה מטעם רשת הטלוויזיה הוגשו 214 שירים, מתוכם 88 שירים שנכתבו על ידי יוצרים מקומיים ו-126 שירים שנכתבו על ידי כותבים זרים. רשת הטלוויזיה צמצמה את רשימת השירים שהוגשו ל-15 אומנים, אשר הוזמנו בחודש אוקטובר לאודישנים חיים מול צוות שופטים. לאחר מכן צומצמה פעם נוספת הרשימה לשישה אומנים. בחודש פברואר נחשף כי נותרו שני מועמדים סופיים ברשימה, ביניהם אייסל (Aisel) שייצגה את אזרבייג'אן באירוויזיון 2018, אך בסופו של דבר פאחרי הצליח לזכות בכרטיס לאירוויזיון. הזמר אילקין דובלטוב התחרה עם שיר אחר בהליך הבחירה, ובסופו של דבר הצטרף לשירו של פאחרי.

 

פאחרי ואילקין דובלטוב – מי אתם?

פאחרי איסמאילוב (Fəxri İsmayılov) הוא זמר אזרי אשר נולד ב-1995 בבאקו, בירת אזרבייג'אן. הזמר מגיע ממשפחה אומנותית ומוזיקלית, כאשר אביו היה מתופף ג'אז וסבו היה שחקן מוערך במדינה.

במהלך שש שנים השקיע את זמנו בלימודים באוניברסיטה ולמד לתארים ראשון ושני במשפטים והיום הוא מוסמך כעורך דין. עם זאת, בזמן שהעולם נקלע למגפת הקורונה העולמית ב-2020, פאחרי בחר לחזור לחלום הילדות שלו ולהקדיש את חייו למוזיקה. ייצוג אזרבייג'אן באירוויזיון הקרוב יהיה הפרויקט הכי גדול בקריירה של הזמר עד כה.

אילקין דובלטוב (İlkin Dövlətov) היה פיינליסט בתחרות "דה ווייס אזרבייג'ן" וזכה לתהילה באזרבייג'ן כתוצאה מהופעותיו בתוכנית. הוא סייר במדינות זרות, הופיע בפסטיבלים וקונצרטים רבים וקידם את המוזיקה הלאומית של ארצו.

 

מילים – "Özünlə Apar":

I lived a life standing on my own
Chaos inside and mysteries unsolved

Only with you I feel
How the burdens of my life just disappear (Life just disappear)
Through all the lows and highs
Love has guided me to gates of paradise

Hold my heart in your hands
Do you have what it takes?

Hurricanes are roaming but you take away the pain
Healing all the scars and breaking chains

Gəl özünlə apar
Sənsiz göy mənə dar
Gəl özünlə apar
Sənsiz göy mənə dar

Hold my heart in your hands
Do you have what it takes?

Hurricanes are roaming but you take away the pain
Healing all the scars and breaking chains

Gəl özünlə apar
Sənsiz göy mənə dar
Gəl özünlə apar
Sənsiz göy mənə dar

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-16 של אזרבייג'אן באירוויזיון. אזרבייג'אן הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2011 לאחר שהצמד אל וניקי זכה במקום הראשון עם השיר "Running Scared".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments