הולנד באירוויזיון 2024: לצד ההצלחה הגדולה במצעדי המוזיקה ובטבלאות ההימורים של יוסט קליין (Joost Klein) ושירו "Europapa", רשת הטלוויזיה ההולנדית חושפת את שמו של מי שיביים את ההופעה ההולנדית באירוויזיון.

רשת הטלוויזיה ההולנדית, AVROTROS, חשפה במהלך תכנית הטלוויזיה "Sophie & Jeroen" את שמו של המנהל האמנותי שיביים את הביצוע של השיר "Europapa", שיבוצע על ידי יוסט קליין (Joost Klein) בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-9 במאי – דוני רוני (Donny Ronny).




דוני רוני נולד בשם חוברט מיט (Govert Meit). רוני הוא קומיקאי הולנדי ואמן קברט שמוכר בכינוי סטפנוס קייזרס (Stephanus Kaisers), דמות אותה גילם בין השנים 2015-2023. במרץ 2023 החליט לשנות את שם הבמה שלו ל"דוני רוני". רוני מופיע בקליפ הרשמי של השיר "Europapa", שם ניתן להבחין בו כשהוא לבוש באדום על הקטנוע. לדוני רוני ויוסט קליין ישנה הכרות מוקדמת מפרויקטים קודמים שביצעו יחדיו, וכעת הוא ישמש כמנהל האמנותי ויביים את הביצוע של יוסט קליין עבור בימת אירוויזיון 2024.

זו הפעם הראשונה שדוני רוני ישמש כמנהל אמנותי עבור שיר שיבוצע על בימת האירוויזיון.





הולנד באירוויזיון 2024

"Europapa" הוא שם השיר שיבוצע ע"י יוסט קליין (Joost Klein), אשר ייצג את הולנד בחלקו השני של חצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-9 במאי במאלמו, שוודיה, שם יתמודד מול נציגת ישראל – עדן גולן. השיר נכתב על ידי הזמר עצמו ביחד עם מאראדוני (Maradonnie) וטים גרי הארס (Tim ‘Gerrie’ Haars). זה שירם הראשון של היוצרים בתחרות האירוויזיון. השיר מבוצע בשפה ההולנדית.

מילות השיר מבטאות תחושה של חיבור וחיבה לאירופה, כאשר האמן משתמש בטון מצחיק וקליט. המשפטים החוזרים על עצמם כמו "אירו-פא-פא" ו"וולקום אירופה" ("ברוכים הבאים לאירופה") מדגישים את נושא האחדות והשייכות. המילים מעידות על רצון לחקור מדינות שונות באירופה, תוך אזכור של מקומות כמו צרפת, וינה, הולנד, פולין וברלין. השורה "Heb gelukkig geen visum nodig om bij je te zijn" ("למזלי, אני לא צריך ויזה כדי להיות איתך") מחזקת את הרעיון של אירופה חסרת גבולות ואת החופש לנסוע ללא הגבלות. השיר חוגג את יופייה של אירופה, את החופש לחקור את התרבויות המגוונות שלה ואת הרעיון שלעולם אין גבולות.

בימים אלה מדורגת הולנד במקום החמישי בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

יוסט – מי אתה?

יוסט קליין (Joost Klein) הוא ראפר ומשורר הולנדי בן 26. בעבר הוא גם ניהל ערוץ יוטיוב מצליח. הוא נולד וגדל בעיר ליברדן (Leeuwarden) שבצפון הולנד, ואת אחד השירים הכי מצליחים שלו הוא הקדיש לעיר הולדתו.

את הקריירה שלו בעולם המוזיקה הוא התחיל בשנת 2017, ועד כה הוא הוציא כבר שמונה אלבומים ולהיטים רבים אשר הביאו הצלחה והפכו אותו לאחד האומנים המוערכים בהולנד וסביבתה. ב-2018, בהשראת אביו, הוא כתב ספר עם קטעי שירה בשם "Albino". בין שיריו המצליחים ניתן למצוא את השירים "Wachtmuziek", "Droom Groot", "Friesenjung" ועוד…קליין שר בעיקר בשפות הולנדית וגרמנית.

מקור: eurovisionfun.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-64 של הולנד באירוויזיון. הולנד הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה חמש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של הולנד הייתה באירוויזיון 2019 עם השיר "Arcade" בביצועו של הזמר דאנקן לורנס.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments