מלטה באירוויזיון 2024: שרה בוניצ'י (Sarah Bonnici), נציגת מלטה לאירוויזיון, הכריזה כי הגרסה החדשה לשיר האירוויזיון שלה "Loop" תשוחרר ב-14 במרץ.

בתחילת חודש פברואר בחרה מלטה בזמרת שרה בוניצ'י (Sarah Bonnici) לייצג את המדינה עם השיר "Loop" (בעברית: "לולאה") באירוויזיון 2024 שיתקיים במאלמו, שוודיה. בוניצ'י זכתה בקדם האירוויזיון המלטזי לאחר שהגיעה למקום הראשון בהצבעת הקהל ולמקום השני בהצבעת השופטים.

לאחרונה דווח כי הזמרת נמצאת בימים אלה בסטוקהולם שבשוודיה, הידועה כמרכז הפקות מוזיקלי בינלאומי משמעותי, ולפי המסתמן נראה כי היא עובדת על גרסה חדשה ומעודכנת לשיר האירוויזיון שלה, אותה היא תבצע באירוויזיון. כעת, אישרה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה את הידיעה ואישרה כי גרסת האירוויזיון החדשה תשוחרר ב-14 במרץ, יום חמישי הקרוב.





 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sarah Bonnici‎‏ (@‏‎sarah.bonnici_‎‏)‎‏

בוניצ'י עבדה על גרסת האירוויזיון החדשה עם שני מפיקים וכותבים שוודיים מוכרים – ג'וי דב (Joy Deb) ולינאה דב (Linnea Deb). השניים היו מעורבים בהפקת שירים רבים לקדמי אירוויזיון שונים ברחבי אירופה ולמספר שירי אירוויזיון מוכרים, ביניהם השיר "Heroes" של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw) שניצח באירוויזיון 2015, השיר "Voices" של טוסה (Tusse) שהגיע למקום ה-14 באירוויזיון 2021 והשיר "Adrenalina" של סנהיט (Senhit), שייצג את סן מרינו באירוויזיון 2021 והגיע למקום ה-22. בשבת האחרונה זכה בקדם האירוויזיון השוודי השיר "Unforgettable" בביצועם של מרקוס ומרטינוס (Marcus & Martinus), שגם אותו כתבו והפיקו השניים.

מלטה מצטרפת לרשימת המדינות שישחררו "ריוואמפ", גרסה מעודכנת ומשודרגת לשיר אותו יבצעו על בימת האירוויזיון. המדינות הנוספות שהודיעו שיוציאו עיבוד חדש לשירן הן אלבניה שחשפה אמש את גרסתה המחודשת, לוקסמבורג, צ'כיה וסלובניה.




מלטה באירוויזיון 2024

"Loop" (בעברית: "לולאה") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת שרה בוניצ'י (Sarah Bonnici), אשר תייצג את מלטה בחלקו הראשון של חצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-9 במאי במאלמו, שוודיה – שם תתמודד מול נציגת ישראל, עדן גולן. שירה של בוניצ'י נכתב ע"י הזמרת עצמה ביחד עם קווין לי (Kevin Lee), לייר גוטשי אנג'ל (Leire Gotxi Angel), סבסטיאן פריטצ'רד-ג'יימס (Sebastian Pritchard-James) ומייקל ג'ו סיני (Michael Joe Cini), שהיה שותף לכתיבת השיר המלטזי לאירוויזיון 2023, "Dance (Our Own Party)".

נראה שהשיר חוקר נושאים של משיכה, פיתוי ודינמיקת הכוח בתוך מערכת יחסים רומנטית. המילים מרמזות שלזמרת יש השפעה חזקה על האדם שאליו היא פונה, וגורמת לו לחוש תשוקה עזה ("Got me so hot, Burning up like a fever"). בין השניים פלרטוט שובב, כשהזמרת מתענג על השליטה שיש להם על רגשותיו של האחר. בסך הכל, השיר מתאר דינמיקה מורכבת של מערכת יחסים שבה שני הצדדים נמשכים זה לזה, אבל ישנה גם תחושה של מניפולציה ומודעות עצמית לגבי הכוח של האחד על השני.

בימים אלה מדורגת מלטה במקום ה-34 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

שרה בוניצ'י – מי את?

שרה בוניצ'י (Sarah Bonnici) היא זמרת מלטזית בת 25, ילידת 1998. היא גדלה באי גוזו, האי השנייה בגודלו במלטה. מגיל צעיר התעניינה במוזיקה ומי שהדריכה אותה בתחום הייתה הזמרת מרים כריסטין (Miriam Christine), אשר מוכרת כנציגת מלטה לאירוויזיון 1996.

את הקריירה המוזיקלית שלה החלה ב-2009, כאשר התמודדה בקדם האירוויזיון המלטזי לאירוויזיון הילדים עם השיר "The Mambo song", איתו הגיעה למקום השלישי. ב-2010 התמודדה בפסטיבל הזמר "L-Għanja Tal-Maltin" שם זכתה במקום הראשון ובפרס למבצעת עם הקול הטוב ביותר. באותה שנה חזרה לקדם האירוויזיון לילדים המלטזי עם השיר "Kitty Kitty Cat", איתו הגיעה למקום השביעי, ואף שימשה כרקדנית באותה שנה כאשר ליוותה את הנציגה המלטזית לאירוויזיון הילדים, ניקול אזופרדי (Nicole Azzopardi). במהלך השנים הבאות השתתפה במספר תחרויות זמר בינלאומיות בבולגריה, רומניה והונגריה.

שרה לא זרה לעולם האירוויזיון, וניסתה להגיע אליו פעמיים לפני שזכתה השנה: ב-2019 היא השתתפה בתוכנית "אקס פקטור" שבחרה את הנציג המלטזי לאירוויזיון אך הודחה לפני השידורים החיים. ב-2022 היא לקחה חלק בקדם האירוויזיון המלטזי עם השיר "Heaven", איתו הגיעה למקום ה-12.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-36 של מלטה באירוויזיון. מלטה הצטרפה לתחרות ב-1971 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2002 ובאירוויזיון 2005 לאחר שסיימה פעמיים במקום השני.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!