אירלנד באירוויזיון 2024: הקליפ הרשמי לשיר "Doomsday Blue", אשר ייצג את אירלנד בביצוע הזמר.ת במבי ת'אג (Bambie Thug), יפורסם מחר.

אירלנד מתמודדת השנה בתחרות עם השיר ״Doomsday Blue״ (בעברית: "יום הדין הכחול") של הזמר.ת במבי ת'אג (Bambie Thug), אשר ת.ייצג את אירלנד בחלקו הראשון של חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. במבי ניצח.ה בקדם האירוויזיון האירי שהתקיים בסוף ינואר לאחר שהגיע.ה למקום הראשון גם בהצבעת הקהל וגם בהצבעת השופטים.

אמש פורסם כי לכבוד יום ההולדת של במבי ומיליון השמעות אליו הגיע שיר האירוויזיון "Doomsday blue", הקליפ הרשמי לשיר יפורסם מחר. בנוסף, הופצו שמועות ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) כי תשוחרר לשיר גרסת אירוויזיון חדשה, איתה תופיע אירלנד על בימת האירוויזיון בחודש מאי. לא ידוע האם הגרסה החדשה תפורסם מחר ביחד עם הקליפ או שתיחשף בהמשך.




אירלנד באירוויזיון 2024

"Doomsday Blue" (בעברית: "יום הדין הכחול") הוא שם השיר שיבצע/תבצע במבי ת'אג (Bambie Thug) בחלקו הראשון של חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שייערך ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נכתב ע"י ת'אג ביחד עם אוליביה קסי ברוקינג (Olivia Cassy Brooking), סם מטלוק (Sam Matlock) וטיילר ריידר (Tyler Ryder). זהו שירם הראשון של הכותבים שיתחרה באירוויזיון והוא מבוצע בשפה האנגלית.

השיר עוסק בנושאים של שברון לב, הונאה וכאב של אהבה נכזבת. המילים מבטאות תחושה של בגידה וגעגוע, כמו גם את הרצון להשתחרר מהסערה הרגשית שגורמת מערכת יחסים כושלת. התואר והלחש החוזר "אבדה קדברה" מסדרת הארי פוטר מסמלים את רגשותיו העזים והרצון של הזמר למגר את הכאב שהם חשים. למרות השימוש בדימוי האפל הזה, השיר משלב גם אלמנטים של מתיקות ונשמה, היוצרים נוף רגשי מורכב.

בימים אלה מדורגת אירלנד במקום ה-17 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

במבי ת'אג – מי אתם?

קאנטרי ריי רובינסון (Cuntry Ray Robinson), אשר מכונה בשם במבי ת'אג (Bambie Thug), היא/הוא זמר/ת אירית בת/בן 29 אשר נולד/ה לאב שוודי ואם אירית. בילדותו/ה אובחנ/ה עם הפרעת קשה וריכוז. במבי ת'אג החל/ה בילדותו/ה בלימודי ריקוד, אך בשל שבר בידו/ה נאלצ/ה להחליף בקולג' ללימודי תיאטרון. כיום היא/הוא מתגורר/ת בלונדון. במבי ת'אג מזהה את עצמו/ה כא-בינארי/ת ונוהג/ת לעסוק רבות בחוויותיו/ה כחבר/ה בקהילת הלהטב"ק.

במבי ת'אג משתמש/ת במונח "אויג'ה-פופ", כדי לתאר את המוזיקה שלו/ה. אויג'ה הוא הלוח הנועד לתקשר עם ישויות במהלך סיאנס. ניתן לתאר את סגנונו/ה כאלקטרו-פופ המשלב פאנק אוונגרדי. היא/הוא מאמינ/ה שקהילת מוזיקת ההאבי מטאל רחבה מאוד ויכולה לכלול ז'אנרים שונים ולקבל יותר את קהילת הלהטב"ק. רובינסון הצהיר/ה שהיא/הוא מנסה להיות "מודל טוב לחיקוי" ודואג/ת להזהיר את הנוער שעוקב אחריו/ה מהתמכרויות לסמים. במבי ת'אג שחרר/ה עד כה מספר שירים, אך אף אחד מהם לא זכה להצלחה גדולה.

בימים אלה מדורגת אירלנד במקום ה-17 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-57 של אירלנד באירוויזיון. אירלנד הצטרפה לתחרות ב-1965 וזכתה בה שבע פעמים לאורך השנים, שיאנית הזכיות ביחד עם שוודיה. זכייתה האחרונה של אירלנד הייתה באירוויזיון 1996 עם השיר "The Voice" בביצועה של הזמרת איימר קווין.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!