איטליה באירוויזיון 2024: בעקבות אורכו של שיר האירוויזיון, הזמרת אנג׳לינה מנגו (Angelina Mango) הקליטה גרסה מקוצרת לשירה ״La Noia״, אותו תבצע על בימת האירוויזיון בחודש מאי.

אנג'לינה מנגו (Angelina Mango), הזוכה הגדולה של פסטיבל סן רמו ונציגת איטליה לאירוויזיון 2024, נאלצה להקליט מחדש את שירה "La Noia". אורכו של השיר המקורי הוא שלוש דקות ועשר שניות, ובעקבות חוקי תחרות האירוויזיון בהם כתוב כי אורך השיר המקסימלי המותר הוא כשלוש דקות, נאלצה הזמרת לקצר את השיר כדי שיעמוד בתקנון.

בנוסף, אנג׳לינה שיתפה בראיון בהתרגשות לקראת תחרות האירוויזיון הקרובה: "אני לא יכולה לחכות לפגוש את חברי האומנים ולקבל את ההזדמנות להופיע בתחרות עם כל כך הרבה מדינות. אני מגיעה לחוויית האירוויזיון באותה אווירה כמו שעשיתי בסן רמו. אני רוצה להנות, לשתף את המוזיקה שלי ואני אסירת תודה על ההזדמנות לעשות זאת על במה כל כך חשובה".

גרסת האירוויזיון החדשה צפויה להתפרסם במהלך החודש הקרוב.




אנג'לינה מנגו – מי את?

אנג'לינה מנגו (Angelina Mango) היא זמרת-יוצרת איטלקייה בת 23. היא גדלה בבית מוזיקלי, כאשר אימה היא זמרת איטלקייה מוכרת, וכבר מגיל קטן למדה לשיר ולנגן בפסנתר ובגיטרה. בתחילת דרכה המוזיקלית שימשה כזמרת בלהקה שאחד מחבריה היה אחיה המתופף. לקראת סוף 2020 הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "Va tutto bene" (בעברית: "הכל בסדר") ובאותה שנה שיחררה את אלבום ה-EP הראשון שלה, "Monolocale" (בעברית: "דירת סטודיו"). שנה לאחר מכן התמודדה בתחרות סן רמו ג'ובאני על מנת לנסות ולהשתתף בפסטיבל סן רמו 2022, אך לבסוף היא לא התקבלה לתחרות.

בנובמבר 2022 התקבלה הזמרת למהדורה ה-22 של תוכנית הכישרונות האיטלקית "Amici di Maria De Filippi" וסיימה במקום השני בתחרות. במאי 2023 שיחררה את אלבום ה-EP השני שלה, "Voglia di vivere" (בעברית: "רצון לחיות"), ממנו בלט הסינגל "Ci pensiamo domani" (בעברית: "נחשוב על זה מחר"). הסינגל הגיע לעשירייה הראשונה של מצעד הסינגלים והגיע למעמד פלטינה משולשת לאחר שמכר יותר מ-300,000 עותקים. גם האלבום עצמו נחשב להצלחה גדולה, לאחר שהגיע בשיאו למקום השני במצע האלבומים האיטלקי ולמעמד אלבום זהב על מכירות של יותר מ-25,000 עותקים.




איטליה באירוויזיון 2024

אנג'לינה מנגו (Angelina Mango)  אשר זכתה בפסטיבל סן רמו, תייצג את איטליה עם שירה "La Noia" (בעברית "שעמום") בגמר הגדול של אירוויזיון 2024 שייערך ב-11 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נכתב ע"י הזמרת ביחד עם דארוסט (Dardust), שהיה שותף לכתיבת השיר האיטלקי לאירוויזיון 2019 ולשיר הלוקסמבורגי שייצג את המדינה באירוויזיון הקרוב. את השיר כתבו השניים ביחד עם מאדאם (Madame), שם הבמה של הזמרת פרנצ'סקה קלארו (Francesca Calearo), אשר מוכרת בעקבות השתתפותה בפסטיבל סן רמו בשנים 2021 ו-2023. השיר מבוצע באיטלקית.

בימים אלה מדורגת איטליה במקום השלישי בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

מקור: RAI.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-49 של איטליה באירוויזיון. איטליה הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה שלוש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של איטליה הייתה באירוויזיון 2021 עם השיר "Zitti e buoni" בביצועה של להקת מונסקין.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!