זוריה (Zorja) היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג את סרביה באירוויזיון 2024 עם השיר "Lik u ogledalu", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הזמרת זכתה ב-29.63% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמדת המועדפת עליכם לייצג את סרביה באירוויזיון 2024 היא הזמרת זוריה (Zorja), אשר מתמודדת בקדם האירוויזיון הסרבי עם השיר "Lik u ogledalu". הזמרת זכתה בסקר ב-29.63% מקולות הגולשים. הגמר הסרבי שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון יתקיים הערב בשעה 22:00.




תוצאות הסקר:

במקום השני, צמוד מאוד למקום הראשון עם 27.78% מקולות הגולשים, דורגה הזמרת קונסטרקטה (Konstrakta) עם השיר "Novo, Bolje". נזכיר שקונסטרקטה ייצגה את סרביה באירוויזיון 2022. למקום השלישי עם 22.22% מקולות הגולשים, הגיעה טיה דורה (Teya Dora) עם השיר "Ramonda".

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את סרביה באירוויזיון 2024?

דירוג מערכת יורומיקס:

צוות מערכת יורומיקס שהאזין לשירים, הסכים עם הבחירה של הקוראים. מערכת האתר גם בחרה בזמרת זוריה (Zorja) במקום הראשון. טיה דורה (Teya Dora) דורגה במקום השני על ידי חברי המערכת, ובמקום השלישי דורגה ברסקביצה (Breskvica). קונסטרקטה, שנבחרה על ידי הקוראים למקום השני, דורגה רק במקום הרביעי בקרב חברי המערכת. כדי לצפות בתוצאות המלאות של דירוג חברי מערכת יורומיקס לחצו כאן.

ספוטיפיי:

עפ"י כמות ההאזנות בספוטיפיי, ניתן לזהות שבניגוד לבחירת הקוראים וצוות יורומיקס, הזמרת ברסקביצה (Breskvica) זוכה לפופולריות רבה ומובילה בענק בכמות ההאזנות! לזמרת כ-1.1 מיליון האזנות! במקום השני מדורגת טיה דורה (Teya Dora) עם 257 אלף האזנות. במקום השלישי מפתיעה קונסטרקטה (Konstrakta) עם כ-134 אלף האזנות. זוריה (Zorja), שנבחרה למקום הראשון על ידי קוראנו ועל ידי צוות מערכת האתר, מדורגת במדד הספוטיפיי רק במקום החמישי עם כ-71 אלף האזנות בלבד.




זוריה – מי את?

זוריצה פאיץ' (Zorica Pajić), היא זמרת-יוצרת סרבית בת 27, שהחלה בלימודי מוזיקה מגיל צעיר מאוד כשלמדה לנגן בכינור. היא התפרסמה לאחר שהגיעה למקום החמישי בתוכנית הריאליטי הסרבית "Zvezde Granda" בשנת 2021. היא ניסתה לייצג את סרביה באירוויזיון כשהתמודדה בקדם האירוויזיון הסרבי ב-2022 עם השיר "Zorja" (בעברית: "שחר"), איתו הגיעה למקום השלישי. השיר עימו התמודדה ב-2022 אף זכה בטקס הפרסים הסרבי Music Awards Ceremony 2023 בתואר השיר הטוב ביותר בקטגוריית מוזיקת עולם. לאורך הקריירה שחררה שמונה סינגלים.

Pesma za Evroviziju 2024

הערב בשעה 22:00 (שעון ישראל) יגיע קדם האירוויזיון הסרבי "Pesma za Evroviziju 2024" לשיאו. 16 שירים יתמודדו הערב בגמר המקומי. תוצאות הגמר יקבעו בעזרת שילוב של הצבעת הקהל (50%) והצבעת השופטים (50%). הזוכה בקדם ייצג את סרביה באירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה.

הגמר יחל בשעה 22:00 וצפוי להסתיים בשעה 01:30.
לצפייה במשדר בשידור חי – לחצו כאן!




מתמודדי הגמר לפי סדר הופעתם:

  1. Iva Lorens – “Dom”
  2. Džordži  “Luna park”
  3. Breskvica – “Orlovo gnezdo”
  4. Teya Dora – “Ramonda”
  5. Hristina – “Bedem”
  6. Marko Mandić – “Dno”
  7. M.IRA –“Percepcija”
  8. Nemanja Radošević – “Jutra bez tebe”
  9. Milan Bujaković – “Moje tvoje”
  10. Keni nije mrtav – “Dijamanti”
  11. Zorja – “Lik u ogledalu”
  12. Zejna – “Najbolja”
  13. Konstrakta – “Novo, Bolje”
  14. Bojana x David – “No No No”
  15. Lena Kovačević“Zovi me Lena”
  16. Dušan Kurtić – “Zbog tebe živim”

לחצו על שם השיר להאזנה!

בין המתמודדים בגמר מספר שמות מוכרים:

קונסטרקטה (Konstrakta): שם הבמה של הזמרת אנה ג'וריץ' (Ana Đuric). ייצגה את סרביה באירוויזיון 2022 בטורינו עם השיר "In Corpore Sano" וסיימה במקום החמישי עם 312 נקודות – ההישג הכי טוב של סרביה מאז אירוויזיון 2012. בנוסף, התמודדה בקדם הסרבי כחלק מלהקת זמלייה גרובה (Zemlja gruva) ב-2008 עם השיר "Čudesni svetovi" (מקום שמיני) וב-2009 עם השיר "Svejedno je" (מקום 16 בחצי הגמר).

בויאנה (Bojana): ייצגה את סרביה באירוויזיון הילדים 2018 עם השיר "Svet" (בעברית: "העולם") והגיעה למקום ה-19.

זוריה (Zorja): התמודדה בקדם הסרבי ב-2022 עם השיר "Zorja" (בעברית: "שחר") והגיעה למקום השלישי.

זיינה (Zejna): התמודדה בקדם הסרבי ב-2023 עם השיר "Rumba" והגיעה למקום השביעי.

מילאן בויאקוביץ' (Milan Bujaković): התמודד בקדם הסרבי ב-2020 בדואט עם הזמרת אוליברה פופוביץ' (Olivera Popović) עם השיר "Niti" והגיע למקום התשיעי. ב-2023 התמודד בקדם הסרבי בפעם השנייה עם השיר "Fenomen" והגיע למקום ה-11 בחצי הגמר השני.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-16 של סרביה באירוויזיון. סרביה הצטרפה לתחרות ב-2007 והגיעה להישגה הטוב ביותר באותה שנה לאחר שהזמרת מריה שריפוביץ' זכתה במקום הראשון עם השיר "Molitva".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!