אניטה (Anita) היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג את איסלנד באירוויזיון 2024 עם השיר "Downfall", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הזמרת זכתה ב-29.52% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמדת המועדפת עליכם לייצג את איסלנד באירוויזיון 2024 היא הזמרת אניטה (Anita), אשר מתמודדת בקדם האירוויזיון האיסלנדי עם השיר "Downfall". הזמרת זכתה בסקר ב-29.52% מקולות הגולשים. הגמר האיסלנדי שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון יתקיים הערב בשעה 21:45.

 

תוצאות הסקר:

במקום השני עם 23.49% מקולות הגולשים, דורגה הזמרת סיגה אוזק (Sigga Ózk) עם השיר "Into the Atmosphere". למקום השלישי עם 18.67% מקולות הגולשים, הגיע הצמד ואב (VÆB) עם השיר "Bíómynd".

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את איסלנד באירוויזיון 2024?

דירוג מערכת יורומיקס:

צוות מערכת יורומיקס שהאזין לשירים – חשב קצת אחרת. מערכת האתר בחרה בצמד ואב (VÆB) במקום הראשון. אניטה (Anita) דורגה במקום השני על ידי חברי המערכת, ובמקום השלישי דורגה סיגה אוזק (Sigga Ózk). כדי לצפות בתוצאות המלאות של דירוג חברי מערכת יורומיקס לחצו כאן.

ספוטיפיי:

עפ"י כמות ההאזנות בספוטיפיי, ניתן לזהות שבניגוד לבחירת הקוראים, הצמד ואב (VÆB) זוכה לפופולריות רבה ומוביל בענק בכמות ההאזנות! לצמד כ-93 אלף האזנות! במקום השני מדורג בשאר מוראד (Bashar Murad) עם 54 אלף האזנות. במקום השלישי מדורגת אניטה (Anita) עם כ-33 אלף האזנות. סיגה אוזק (Sigga Ózk) מדורגת במדד הספוטיפיי רק במקום הרביעי עם כ-30 אלף האזנות בלבד.

אניטה – מי את?

אניטה היא זמרת, שחקנית, רקדנית וכוריאוגרפית מוכשרת. בשנה שעברה השתתפה בתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" ברייקיאוויק, בירת איסלנד.

אניטה ערכה כוריאוגרפיה עבור מספר אירועים חשובים באיסלנד, כמו טקס פרסי המוזיקה המקומי ותוכנית הטלוויזיה לשנה החדשה. בנוסף לכך, היא משמשת כדיילת בחברת התעופה Icelandair.

 

Söngvakeppnin 2024

הערב בשעה 21:45 (שעון ישראל) תערוך רשת הטלוויזיה האיסלנדית, RÚV, את הגמר של קדם האירוויזיון המקומי "Söngvakeppnin 2024" – בסיומו ייבחרו הנציג והשיר האיסלנדי לאירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה.

חמישה שירים עלו לגמר הגדול מתוך שני חצאי גמר שנערכו ב-17 וב-24 בפברואר. בגמר הגדול כל חמשת המתמודדים יופיעו בסיבוב הראשון עם שירם לתחרות, מתוכו ייבחרו שני שירים שיעלו לשלב ההצבעה הסופי, ע"י הצבעת הקהל (50%) והצבעת השופטים (50%). בסיבוב ההצבעה השני, שני השירים הנבחרים יבוצעו שוב והזוכה בקדם ייבחר ע"י הצבעת הקהל (100%).

מתמודדי הגמר לפי סדר הופעתם:

  1. VÆB – Bíómynd
  2. Hera Björk – Scared of Heights
  3. ANITA – Downfall
  4. Bashar Murad – Wild West
  5. Sigga Ózk – Into the Atmosphere

בין המתמודדים בגמר מספר שמות מוכרים:

הרה ביורק (Hera Björk): ייצגה את איסלנד באירוויזיון 2010 עם השיר הבלתי נשכח "Je ne sais quoi" שהגיע למקום ה-19 בגמר האירוויזיון. ביורק גם שימשה כזמרת ליווי של איסלנד באירוויזיון בשנים 2008, 2009 ו-2015. בנוסף, היא הגיעה למקום השני בקדם האירוויזיון של דנמרק בשנת 2009 עם השיר "Someday". היא התמודדה בקדם האיסלנדי פעמיים נוספות בשנים 2007 ו-2019.

סיגה אוזק (Sigga Ózk): התמודדה בקדם האיסלנדי ב-2023 עם השיר "Dancing Lonely" והגיעה למקום החמישי.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-36 של איסלנד באירוויזיון. איסלנד הצטרפה לתחרות ב-1986 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 1999 ובאירוויזיון 2009 לאחר שסיימה פעמיים במקום השני.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!