גרמניה באירוויזיון 2024: איזאק (Isaak), נציג גרמניה לתחרות הקרובה, מתכונן להופעה החיה על בימת האירוויזיון במאי וחושף שינויים קלים שנעשו במילות שירו לאירוויזיון.

"Always on the Run" (בעברית "תמיד בבריחה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר איזאק (Isaak), אשר ייצג את גרמניה בגמר הגדול של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-11 במאי במאלמו, שוודיה. השיר נבחר לייצג את גרמניה באמצעות קדם האירוויזיון "Das Deutsche Finale 2024" שנערך ב-16 בפברואר.






לאחרונה פורסם כי איזאק עתיד לשנות מילה אחת מתוך מילות השיר שעומדת בסתירה לחוקי התחרות: המילה "shit" מתוך השורה "No one gives a shit about what's soon to come" תוסר או תוחלף, בעקבות האיסור בחוקי האירוויזיון לכלול קללות ומילות גנאי בתוך השירים המתחרים בתחרות. על אף שהשינוי מזערי מאוד, הוא חשוב כדי לעמוד בתנאים ולאפשר את השתתפות השיר באירוויזיון 2024.

מקרה דומה אירע באירוויזיון 2017, כאשר שוודיה נאלצה להחליף מספר מילים בשירו של רובין בנגטסון (Robin Bengtsson), "I Can't Go On", כך שבמקום לשיר באירוויזיון את השורה "When you look this fucking beautiful", שונתה השורה ל-"When you look this freaking beautiful".

גם השיר של אסטוניה לאירוויזיון 2024 צפוי לעבור שינוי באותה המתכונת. הלהקה עתידה לערוך שינויים בשיר ולהסיר ממנו מילים בעייתיות או גסות. התופעה הזו נפוצה בקרב שירי האירוויזיון, שחלקם לא נכתבו בתחילה במכוון להשתתפות בתחרות או בהתאם מדויק לחוקי האירוויזיון של איגוד השידור האירופי, ואף על פי כן השינויים האלו מתבצעים בדרך כלל באופן חלק וללא תקלות, בלי שינוי מקצה לקצה של השיר וכמעט ללא תשומת לב.




עוד נחשף שגרמניה כבר החלה בהכנות להופעה החיה של השיר על בימת האירוויזיון במאלמו. הנציג הגרמני איזאק עובד בימים אלו באופן אינטנסיבי על ההופעה הבימתית שלו ("Staging") עם הצוות האומנותי של המשלחת הגרמנית לאירוויזיון. לאחר הביקורות בעקבות הופעתו של הזמר בקדם האירוויזיון הגרמני, אשר טענו כי ההופעה הבימתית לוקה בחסר וחייבת פיתוח ועבודה משמעותית ומעמיקה, דן שיפטון (Dan shipton), האחראי על הביצוע החי של איזאק במאלמו, אמר כי הוא אינו מרוצה מהתצורה של ההופעה. לטענתו, חסרה אותנטיות בהופעה וכי היא אינה מייצגת כראוי את הפוטנציאל של המבצע.

למרות זאת, הוא אישר שהוא רואה בשיר והופעה שלו פוטנציאל רב להצלחה, גבוה יותר ממה שהביקורות ורשימות ההימורים מעניקות לו. שיפטון בטוח כי עם עבודה נכונה ופרזנטציה טובה של השיר, הוא יכול להשתפר משמעותית ולהגיע להישג מכובד מבחינת ניקוד.




גרמניה באירוויזיון 2024

"Always on the Run" (בעברית "תמיד בבריחה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר איזאק (Isaak) אשר ייצג את גרמניה בגמר הגדול של אירוויזיון 2024 שיתקיים במאלמו שבשוודיה ב-11 במאי. השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם גרג טארו (Greg Taro), קווין לר (Kevin Lehr) וליאו סלמינן (Leo Salminen). זהו שירם הראשון של היוצרים שמתמודד באירוויזיון והוא מבוצע בשפה האנגלית.

נראה שהשיר מתעמק במאבק הפנימי וברגשות הסותרים שחווה הזמר. החזרה על השורות "אני תמיד במנוסה" ו"אבוד בזהות שלי" מדגישה תחושה של תנועה מתמדת וחוסר ודאות לגבי תחושת העצמי של האדם. השיר לוכד את המורכבות של ניווט במאבקים אישיים, לחצים חברתיים וחיפוש זהות בתוך רגשות ומחשבות סותרים.

בימים אלה מדורגת גרמניה במקום ה-26 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.




איזאק – מי אתה?

איזאק (Isaak), או בשמו המלא איזאק גודריאן (Isaak Guderian), הוא זמר פופ גרמני אשר פרץ לראשונה לתודעה בגרמניה בשנת 2011 כשהשתתף בגרסה הגרמנית של התוכנית "X Factor".

איזאק התחיל להוציא מוזיקה באופן מסחרי בתחילת 2021 כאשר שחרר את סינגל הבכורה שלו "Sober". באותה שנה זכה בתוכנית הכישרונות "Show Your Talent". לאחר התוכנית הוציא לתחנות הרדיו את הסינגל "Baby Steps", אשר הגיע למקום הראשון במכירות באמזון הגרמני.

מקורות: HLN, ESC Kompakt.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-67 של גרמניה באירוויזיון. גרמניה הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה פעמיים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של גרמניה הייתה באירוויזיון 2010 עם השיר "Satellite" בביצועה של הזמרת לנה מאייר-לנדרוט.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!