לצפייה: הערב בשעה 22:00 יתקיים חצי הגמר הראשון של קדם האירוויזיון הסרבי "Pesma za Evroviziju 2024", בסיומו שמונה שירים יבטיחו את מקומם בגמר. לפניכם קישור לצפייה במשדר.

הערב יצא לדרך קדם האירוויזיון הסרבי "Pesma za Evroviziju 2024" עם קיומו של חצי הגמר הראשון. 28 מתמודדים חולקו לשני חצאי גמר, כאשר בכל חצי גמר יתמודדו 14 שירים ומתוכם יעלו לגמר שמונה שירים מכל חצי גמר, כך שבגמר עצמו ישתתפו בסך הכול 16 שירים.

את הקדם הסרבי ינחו דרגאנה קוסיירינה (Dragana Kosjerina) וסלאבן דושלו (Slaven Došlo), וממתחם הגרין רום ינחו קריסטינה ראדנקוביץ' (Kristina Radenković) וסטפן פופוביץ' (Stefan Popović). הקדם הסרבי השנה מעורר תשומת לב מוגברת בעקבות השתתפותם של אמנים ידועים רבים בתעשיית המוזיקה הסרבית, בהם גם אמנים רבים שהתמודדו בקדם הסרבי בעבר.

תוצאות חצאי הגמר והגמר יקבעו בעזרת שילוב של הצבעת הקהל (50%) והצבעת השופטים (50%). הזוכה בקדם ייצג את סרביה באירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה.

חצי הגמר הראשון יחל בשעה 22:00 וצפוי להסתיים בשעה 00:30.
לצפייה במשדר בשידור חי – לחצו כאן!




מתמודדי חצי הגמר הראשון לפי סדר הופעתם:

  1. Marko Mandić – “Dno”
  2. M.IRA – “Percepcija”
  3. Bojana x David – “No No No”
  4. Lena Kovačević – “Zovi me Lena”
  5. Saša Báša i Virtual Ritual – “ElektroLjubav”
  6. Martina Vrbos – “Da me voliš”
  7. Filarri – “Ko je ta žena”
  8. Breskvica – “Orlovo gnezdo”
  9. Hristina – “Bedem”
  10. Ivana Vladović – “Jaka”
  11. Chai – “Sama”
  12. Zorja – “Lik u ogledalu”
  13. Kavala – “Vavilon”
  14. Keni nije mrtav – “Dijamanti”

לחצו על שם השיר להאזנה!

בין המתמודדים בחצי הגמר הראשון מספר שמות מוכרים:

בויאנה (Bojana): ייצגה את סרביה באירוויזיון הילדים 2018 עם השיר "Svet" (בעברית: "העולם") והגיעה למקום ה-19.

פילארי (Filarri): התמודד בקדם הסרבי ב-2023 עם השיר "Posle Mene" (בעברית: "אחריי") וסיים במקום ה-13.

זוריה (Zorja): התמודדה בקדם הסרבי ב-2022 עם השיר "Zorja" (בעברית: "שחר") והגיעה למקום השלישי.

איוונה ולאדוביץ' (Ivana Vladovic): התמודדה בקדם הסרבי ב-2022 עם השיר "Prijaće ti" (בעברית: "אתה תאהב את זה"), והגיעה למקום ה-16 בחצי הגמר השני בדואט עם הזמרת ג'ובנה סטנימירוביץ' (Jovana Stanimirović).

מרטינה ורבוס (Martina Vrbos): התמודדה בקדם הקרואטי ב-2010 עם השיר "Ti i ja" (בעברית: "אתה ואני") והגיעה למקום התשיעי בחצי הגמר.

תאריכי קדם האירוויזיון הסרבי:

  • 27 בפברואר – חצי גמר ראשון
  • 29 בפברואר – חצי גמר שני
  • 2 במרץ – הגמר




סרביה באירוויזיון 2023

לוק בלאק (Luke Black), שזכה בקדם האירוויזיון הסרבי, ייצג את סרביה עם שירו "Samo Mi Se Spava" (בעברית: "אני פשוט ישנוני"). סרביה עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום העשירי בחצי הגמר הראשון עם 37 נקודות, ובגמר הגדול הגיעה למקום ה-24 עם 30 נקודות – ההישג הכי נמוך אליו הגיעה סרביה בכל הגמרים בהם השתתפה עד כה.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-16 של סרביה באירוויזיון. סרביה הצטרפה לתחרות ב-2007 והגיעה להישגה הטוב ביותר באותה שנה לאחר שהזמרת מריה שריפוביץ' זכתה במקום הראשון עם השיר "Molitva".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!