© Eurovision.tv

היוצר והמפיק המוזיקלי הישראלי, ינון יהל, היה שותף בכתיבת שיר חדש שמבוצע על ידי נציג שוויץ לאירוויזיון 2019, לוקה האני (Luca Hänni), אותו הוא מבצע יחד עם קיארה קסטלי (Chiara Castelli). האזינו לשיר "Stay With Me".

ינון יהל, אחד היוצרים והמפיקים המוזיקליים הבכירים בישראל, שלקח חלק במספר שירי אירוויזיון וביניהם "Unicorn" שהביא לישראל את המקום השלישי באירוויזיון 2023, השתתף במחנה כתיבת שירים בחודש יוני בשוויץ, שם פגש את קיארה קסטלי (Chiara Castelli), זמרת ומשפיענית רשת בת 25 משוויץ, שהחלה את דרכה בריאליטי "The Voice Kids" בגרמניה. המפגש בין השניים צפוי להוליד אלבום חדש לזמרת, כאשר השיר "Stay With Me" (בעברית: "תישאר איתי") הוא השיר הראשון מתוכו.




אל השיר הצטרף נציג שוויץ לאירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל, לוקה האני (Luca Hänni), שהגיע למקום הרביעי בתחרות עם השיר "She Got Me" (בעברית: "היא תפסה אותי") – כולל 7 נקודות מהקהל הישראלי ו-3 נקודות נוספות מהשופטים בישראל.

השיר עם הצמד השוויצרי הוא לא השיר הראשון שיצא מתוך מחנה הכתיבה שהתקיים בחודש יוני. בתחילת ספטמבר שוחרר השיר "Bye Bye Bye", אשר נכתב והופק גם הוא על ידי יהל לצמד טיה וסלינה (Teya & Salena) יחד עם היוצרת השוויצרית דנה בורחארד (Dana Burkhard). השתיים כזכור ייצגו את אוסטריה באירוויזיון 2023 עם השיר "?Who the Hell Is Edgar" (בעברית: "מי לעזאזל זה אדגר?"), איתו הגיעו למקום ה-15 בגמר הגדול.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלמי מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!