אמש נערך חצי הגמר השלישי של קדם האירוויזיון הסן מרינזי, "Una Voce Per San Marino". במופע התמודדו 30 אומנים, מתוכם שיר נוסף העפיל לגמר וארבעה שירים נוספים עלו לשלב גלגל ההצלה.

קדם האירוויזיון של סן מרינו "Una Voce Per San Marino", המשיך אמש עם שידורו של חצי הגמר השלישי, במהלכו התמודדו 29 אומנים. שיר אחד העפיל לגמר הגדול וארבעה שירים נוספים העפילו לשלב גלגל ההצלה. מאטה (Mate) מצטרף ללהקת בווום (BOOOM!) ולצמד דאודיה (Daudia) ששריינו את מקומם בגמר והם יצטרפו לתשעת האומנים המבוססים שהעפילו אוטומטית לגמר.

העולים לשלב גלגל ההצלה שיתקיים ב-23 בפברואר: סינזיה (Cinzia Paoletti), קורדי (Corde Libere), זאת אלה (This is Elle),אקסיגיובי (XGIOVE) באסטי (Basti), קאמליני (Camellini), אדוארדו ברוגי (Edoardo Brogi), להקת מגרה (MEGARA), לאיטמה (Itama), מאכה (Mace), מאסלה (Masala) והצמד סימון אבנס (Simon Evans) ופורסטה (Foresta) שהפעילו לגלגל ההצלה מחצי הגמר הראשון, השני והשלישי. התוצאות נקבעו ע״י צוות שופטים מיוחד.

הערב בשעה 22:40 ייערך חצי הגמר הרביעי.


תוצאות חצי הגמר השלישי:

  1. Alessandro & Guya Canino – “Liberi tutti quanti”
  2. Alunno – “Inevitabile“
  3. Atwood – “Can’t Stop Me”
  4. Camilla Rinaldi – “Rara”
  5. Camilla Ruffini – “Mi dicono”
  6. Cinzia Paoletti – “Tallone d’Achille” – גלגל הצלה 
  7. Corde Libere – “Deserti in viaggio” – גלגל הצלה
  8. Cristiano Cosa – “Crescere”
  9. Daiana Lou – “Trauma”
  10. Eki & Katy – “Oro e Diamanti”
  11. Elina – “Ti amo”
  12. Emil Lindholm – “Try My Luck”
  13. Fijord – “Giulia”
  14. ILYTH – “Love”
  15. Karma – “Meglio di no”
  16. Lorenzo Postiglione – “Pochi eroi“
  17. Malvax – “La Spezia”
  18. MARK – “Return”
  19. Mate – “Big Mama” – גמר 
  20. Mhora – “Le labbra in fumo“
  21. Michela Baselice – “Abbassa la cresta“
  22. NOOR – “Canzone tragicomica“
  23. Operapop – “Like Angel”
  24. ROS-ARIA – “Blu notte”
  25. The Atlantis – “Heart of the Abyss“
  26. The Miss – “L’enfer“
  27. This is Elle – “Gold“ – גלגל הצלה
  28. Xada – “Shell”
  29. XGIOVE – “Nostalgia“ – גלגל הצלה

בערב השלישי הוכרז מאטה (Mate) עם השיר "Big Mama" בתור העולה הישיר לגמר הגדול. ארבעה שירים נוספים עלו לשלב גלגל ההצלה, בו יתמודדו המתמודדים על שני מקומות נוספים בגמר. ארבעת המתמודדים שעברו לשלב גלגל ההצלה הם: צ'ינזיה פאולטי (Cinzia Paoletti), קורדה ליברה (Corde Libere), דיס איז אל (This Is Elle) ואקסג'ובה (Xgiove).

המתמודד דניאל מרין (Daniel Marin) נעדר מחצי הגמר מסיבות לא ידועות, כך שמספר המתחרים בערב זה ירד מ-30 ל-29.

 

"Una voce per San Marino"

קדם האירוויזיון "Una voce per San Marino" ישמש כתהליך בחירת השיר והנציג של סן מרינו בפעם השלישית ברציפות. חמישה חצאי גמר ייערכו ב-15 וב-16 בפברואר בעיירה סרוואלה (Serravalle), וישודרו בין ה-19 ל-23 בפברואר, בעזרתם יקבעו שמונת המתמודדים שיעלו לגמר. תוצאות חצאי הגמר והגמר ייקבעו על ידי צוות שופטים. הגמר, שבסיומו ייבחר הנציג לאירוויזיון, יערך ב-24 בפברואר ב-"Teatro Nuovo Dogana".

התחרות המקומית שואפת לשלב את השתתפותם של אמנים חדשים ואמנים מוכרים מכל רחבי העולם, "בשם האיכות המוזיקלית והיכולת של 'Una Voce per San Marino' לשמש קרש קפיצה בתעשיית המוזיקה הבינלאומית".

קדם האירוויזיון המקומי התרחב מאוד בשנה שעברה, וכלל 106 אמנים שנבחרו להתחרות בחצאי הגמר שנערכו בשידור חי לאחר שצלחו את שלב האודישנים, מה שהפך את הקדם להיות אחד מקדמי האירוויזיון הגדולים ביותר של עונת 2023. בעונת 2024, התרחב הקדם עוד יותר ומספר המשתתפים בחצאי הגמר עומד על לא פחות מ-129 אמנים.

השנה תציין סן מרינו את הפעם הרביעית שבה תבחר את נציגיה לאירוויזיון דרך פורמט קדם אירוויזיון. הפעם הראשונה הייתה בשנת 2018, כאשר התוכנית "1in360" שימשה כקדם האירוויזיון. פורמט הקדם הנוכחי התקיים לראשונה ב-2022, כאשר הזמר אקילה לאורו (Achille Lauro) זכה במהדורה הראשונה וייצג את סן מרינו באירוויזיון שנערך בטורינו שבאיטליה עם השיר "Stripper". ב-2023 זכתה להקת פיקד ג'קס (Piqued Jacks) עם השיר "Like an Animal".

יש לציין שהקדם ייערך פעם נוספת וזאת למרות שבשני המקרים סן מרינו כשלה להעפיל לגמר הגדול.

תאריכי קדם האירוויזיון בסן מרינו:

  • 19 בפברואר – חצי גמר 1
  • 20 בפברואר – חצי גמר 2
  • 21 בפברואר – חצי גמר 3
  • 22 בפברואר – חצי גמר 4
  • 23 בפברואר – חצי גמר 5 – שלב גלגל ההצלה
  • 24 בפברואר – הגמר הגדול




סן מרינו באירוויזיון 2023

להקת פיקד ג'קס (Piqued Jacks), שזכתה בקדם האירוויזיון, ייצגה את סן מרינו באירוויזיון 2023 עם השיר "Like an Animal" (בעברית: "כמו חיה"). סן מרינו לא העפילה לגמר הגדול, לאחר שסיימה במקום ה-16 והאחרון בחצי הגמר השני עם 0 נקודות.

זהו ההישג הכי נמוך של סן מרינו בתולדות התחרות, ביחד עם המקום האחרון אליו הגיעה בחצאי הגמר ב-2008 וב-2017.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-14 של סן מרינו באירוויזיון. סן מרינו הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2019 לאחר שהזמר סרהאט סיים במקום ה-19 עם השיר "Say Na Na Na".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments