עיריית מאלמו, העיר המארחת של אירוויזיון 2024, חשפה את המיקומים של האירועים הרשמיים שיתקיימו במהלך שבוע האירוויזיון, ביניהם: טקס הפתיחה הרשמי והיורוויליג' – כפר האירוויזיון הרשמי.

עיריית מאלמו והפקת אירוויזיון 2024 חשפו את מפת האירועים המרכזיים שייערכו בשבוע האירוויזיון בעיר המארחת במאלמו, בין התאריכים 4-11 במאי. בין המיקומים המרכזיים שנחשפו: כפר האירוויזיון (EuroVillage), טקס הפתיחה הרשמי (השטיח הטורקיז), היורוקלאב הרשמי ו"רחוב האירוויזיון".




פארק פולקטס (Folkets Park), השוכן בלב מאלמו, נבחר לשמש ככפר האירוויזיון (EuroVillage) בו המעריצים והמבקרים יכולים לשקוע באווירת התחרות. הפארק, אשר ידוע בצמחייה הירוקה שלו, עומד להפוך למוקד מרכזי לחגיגות האירוויזיון ובמהלך שבוע האירוויזיון יהיו בו הופעות ואורחים מיוחדים אשר יופיעו ויסתובבו במתחם, שיהיה פעיל מה-4 עד ה-11 במאי (לאורך שבוע האירוויזיון). הפארק יחזור לכהן ככפר האירוויזיון 11 שנה אחרי ששימש ככפר האירוויזיון גם בפעם הקודמת שמאלמו אירחה את האירוויזיון ב-2013.

בנוסף, פורסם כי הדרך המחברת בין הפארק לבין תחנת טריאנגלן (Triangeln), תהפוך ל"רחוב האירוויזיון" – רחוב פרסיגאטן (Friisgatan). הרחוב  יהפוך לרחוב אירוויזיון ובשל היותו נטול מכוניות ומלא בתי קפה, מסעדות ואטרקציות בילוי, הוא יהווה מרכז תיירות עבור האירוויזיון במאלמו ודרך מחברת בין אחת מתחנות התחבורה המרכזיות של העיר לכפר האירוויזיון.

העיר מאלמו תקיים את היורוקלאב (EuroClub) בהיכל הקונגרסים והקונצרטים של העיר, Malmö Live Congress and Concert Hall. במקום יתקיימו מסיבות ואירועים נוספים רבים הקשורים לאירוויזיון. באתר ייערך גם אירוע השטיח הטורקיז, הידוע בתור טקס הפתיחה הרשמי, אשר יזניק את שבוע האירוויזיון ב-4 במאי. ב-11 במאי תיערך במקום מסיבת הגמר הגדול שתתקיים לצד הגמר במאלמו ארנה, כאירוע שינעל את שבוע התחרות בעיר השוודית.




בגלל נוחיות הניידות בעיר מאלמו, תוך פחות מ-20 דקות בהליכה, באופניים, בתחבורה ציבורית או בנסיעה, תתאפשר הגעה לכל אחד ממתחמי האירוויזיון ואתרי האירועים השונים שיתפרסו כרשת במוקדים הקרובים אחד לשני. הדבר יאפשר לתיירים הרבים שיגיעו לעיר אפשרות להתרכז במרכז העיר ולחוות בו את מיטב חוויית האירוויזיון בשלמותה.

תמונה: Eurovision.tv

למידע נוסף לגבי אירוויזיון 2024 – לחצו כאן!

מקור: Eurovision.tv

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה ב-7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. האולם המארח של התחרות הוא "Malmö Arena", אשר אירח את התחרות גם ב-2013, ומכיל בתוכו כ-15,500 מושבים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments