לצפייה: הלילה בשעה 23:00 ישודר הגמר הגדול של קדם האירוויזיון הספרדי "Benidorm Fest 2024", בסיומו יבחרו הנציג והשיר הספרדי לאירוויזיון 2024. לפניכם קישור לצפייה במשדר.

הלילה בשעה 23:00 (שעון ישראל) ייערך גמר קדם האירוויזיון הספרדי "Benidorm Fest 2024", כאשר בסיומו יבחרו הנציג והשיר שייצגו את ספרד באירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה. שמונה מתמודדים ייקחו חלק בקדם הערב, כאשר הזוכה בתחרות ייבחר ע"י צוות שופטים המונים כ-50% אחוז מכלל ההצבעה, 25% מדגם מייצג ו-25% מהקהל הרחב.  

הגמר יחל בשעה 23:00 ויימשך עד השעה 00:55.
לצפייה בגמר קדם האירוויזיון הספרדי – לחצו כאן!
כמו כן ניתן לצפות בשידור בערוץ 125 ב-YES ובערוץ 157 ב-HOT.




את הפסטיבל ינחו רות לונרצו (Ruth Lorenzo) שייצגה את ספרד באירוויזיון 2014 עם השיר "Dancing in the Rain" והגיעה למקום העשירי, מארק קלדרו (Marc Calderó) – עיתונאי ומנחה טלוויזיה אשר החל לעבוד עם RTVE ב-2022. ואנה פראדה (Ana Prada) – עיתונאית וכתבת ב-Manñaneros, ולאחרונה הצטרפה לעבוד עם רשת הטלוויזיה הספרדית. פראדה תהיה מנחת הגרין רום.

בדומה לשנה שעברה, תעלה התוכנית "La noche del Benidorm Fest" שתשודר לפני ואחרי כל משדר של הפסטיבל. מגיש התכנית יהיה פעם נוספת אייטור אלביזואה (Aitor Albizua), ואליו תצטרף אינס הרנד (Inés Hernad) שהנחתה את בנידורם פסט ב-2022.

חברי צוות השופטים:

  • ביאטריז לואנגו (Beatriz Luengo) – זמרת, שחקנית, רקדנית ומלחינה המשמשת כראש חבר השופטים.
  • גויילי מילקוואי (Guille Milkway) – סולן להקת "Azul", מפיק ו-DJ.
  • אנחלה קרסקו (Ángela Carrasco) – יוצרת, זמרת ושחקנית.
  • קרלוס באוטה (Carlos Baute) – זמר, מלחין, שחקן ומנחה.
  • לי סמית'ורסט (Lee Smithurst) – מפיק לתחרויות האירוויזיון מטעם תאגיד השידור הבריטי BBC, היה אחראי על הפקת המופע של אירוויזיון 2023 בליברפול.
  • דוד טצרוניאן (David Tserunyan) – ראש המשלחת הארמנית לאירוויזיון.
  • מרטה פיאקארסקה (Marta Piekarska) – ראש המשלחת הפולנית לאירוויזיון, נבחרה לאחר שטוואן ואן דה ניוונהויזן (Twan van de Nieuwenhuijzen), ראש המשלחת ההולנדית לא יכל לקחת חלק בפסטיבל.
  • ניקולין רפסינג (Nicoline Refsing) – המנהלת האומנותית של אירוויזיון 2014.




למי צריך לשים לב הערב?

הפייבוריט העיקריים לזכייה:
אנג'י פרננדס (Angy Fernández): נבחרה על ידי מערכת יורומיקס לפייבוריטית לזכייה הערב. קהל הקוראים שלנו דירג אותה במקום השני. יחד עם זאת, בטבלאות ההימורים היא מדורגת רק במקום הרביעי ובמדד הספוטיפיי היא במקום השישי.

חורחה גונזלס (Jorge González): נבחר על ידי קוראינו למקום הראשון בסקר. מערכת האתר דירגה אותו במקום השני. בטבלאות ההימורים הוא מדורג במקום השלישי ובמדד הספוטיפיי רק במקום השביעי.
סנט פדרו (St. Pedro): מדורג בטבלאות ההימורים במקום הראשון. מערכת האתר דירגה אותו במקום השלישי ואילו הקוראים שלנו העניקו לו רק מקום רביעי.
נבולוסה (Nebulossa): מדורגים במקום השני בטבלאות ההימורים ולכן עשויים להפתיע.

 

השירים המתמודדים בגמר לפי סדר הופעתם:

  1. María Peláe – "Remitente"
  2. St. Pedro – "Dos Extraños (Cuarto de Cuerda)"
  3. Angy Fernández – "Sé quién soy"
  4. Jorge González – "Caliente"
  5. Nebulossa – "Zorra"
  6. Sofia Coll – "Here to stay"
  7. Miss Caffeina – "Bla bla bla"
  8. Almácor – "Brillos platino"

לחצו על שם השיר להאזנה!

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-63 של ספרד באירוויזיון. ספרד הצטרפה לתחרות ב-1961 וזכתה בה פעמיים ברציפות בשנים 1968 ו-1969. ספרד אירחה את התחרות בשטחה פעם אחת בלבד ב-1969 ומאז מחזיקה בזמן ההמתנה הארוך ביותר מאז זכייתה האחרונה – 55 שנה.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!