אל וניקי האזרים, זוכי אירוויזיון 2011, סיפרו לנו על הסיכויים שיתמודדו שוב באירוויזיון והאם נראה אותם בקרוב בישראל. צפו בראיון.

לפני כחודש פגשנו את הזמרים אל וניקי (Ell & Nikki), זוכי אירוויזיון 2011, אשר הביאו לאזרבייג'אן את הזכייה הראשונה והיחידה עד כה עם השיר "Running Scared". הצמד ממשיך להופיע יחדיו ולבצע את השיר הזוכה באירועים שונים הקשורים לתחרות האירוויזיון. יחד עם זאת, השניים מנהלים קריירה נפרדת כשכל אחד מופיע גם לבדו. אל, או בשמו המלא אלדר גסימוב, המשיך לשמור על קשר הדוק עם תחרות האירוויזיון כשהנחה את אירוויזיון 2012 שנערך באזרבייג'אן ובשנתיים האחרונות ליווה את המשלחת האזרית בתחרות האירוויזיון.

צפו בראיון ביוטיוב:



אל וניקי מספרים על הזיכרונות שלהם מאירוויזיון 2011 שנערך בגרמניה, בו זכו: "הזיכרון שלנו מדהים. החיים שלנו השתנו לגמרי לאחר מכן. אנחנו עובדים לפעמים בנפרד, ולפעמים אנחנו מופיעים יחד. האירוויזיון הוא תמיד כיף. אנחנו לא רואים את האירוויזיון כתחרות, זה יותר כמו פסטיבל גדול בו כולם נהנים. אתה יכול להיות מי שאתה, אתה יכול ללבוש מה שתרצה, אתה יכול לשיר, אתה יכול להשתכר – ואף אחד לא יאשים אותך במשהו. הדבר החשוב הוא להרגיש שייך".

השניים מקפידים להמשיך להופיע באירועים הקשורים לאירוויזיון אך שוללים השתתפות בתחרות כמתמודדים בעתיד: "זה לא בתוכניות שלנו להתמודד באירוויזיון, אבל אנחנו כן שמחים להופיע עם השיר "Running Scared" בכל מקום אפשרי".

ולזוכי האירוויזיון יש גם מסר לישראל. אל סיפר: "באפריל הייתי בפעם הראשונה בישראל וכל כך אהבתי איך שהתייחסו אליי, אלינו ולתחרות האירוויזיון, אז אני רוצה שכולם בישראל יהיו שמחים, ייהנו ממוזיקה ויתאחדו סביב המוזיקה, זה הדבר הכי חשוב בעולם. אנחנו אוהבים אתכם, הישארו חזקים, ואנחנו מאחלים לכם שתיהנו באירוויזיון 2024. ואולי בפעם הבאה נגיע ביחד (אל וניקי) לישראל".



רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments