אלסנדרה, נציגת נורווגיה באירוויזיון 2023, סיפרה לנו על השמועות לגבי ההופעה שלה עם נועה קירל בפארק הירקון ומסרה מסר למעריצים בישראל. צפו בראיון.

לפני כחודש פגשנו את אלסנדרה (Alessandra), נציגת נורווגיה לאירוויזיון 2023, אשר הביאה למדינתה את המקום החמישי והמכובד עם השיר "Queen of Kings". הזמרת האהובה שזכתה להצלחה ענקית בתחנות הרדיו בישראל ואפילו הגיעה למקום השישי במצעד הבינלאומי השנתי של גלגל"צ. היא עקפה את לורין, זוכת האירוויזיון, וקארייה הפיני שהגיע בתחרות למקום שני.

צפו בראיון ביוטיוב:



אלסנדרה מספרת על החוויה שלה בתחרות האירוויזיון בחודש מאי האחרון: "היה מדהים. אני מרגישה שמקום חמישי זה הישג מדהים אז אני שמחה מכל מה שקרה בתחרות האירוויזיון".

שאלנו את הזמרת האהובה על כך שבישראל קיוו לראות אותה על אותה הבמה יחד עם נועה קירל בהופעה של הזמרת הישראלית בחודש ספטמבר בפארק הירקון. נזכיר שהיו דיווחים רבים על כך שמתנהל משא ומתן עם הזמרת הנורווגית אך לבסוף היא לא הגיעה לישראל, במקומה הופיעה קירל עם אלני פוריירה היווניה וצ'אנל הספרדייה. "זו הייתה רק שמועה", אמרה אלסנדרה. "אני לא יודעת מאיפה זה צץ וזה לא קרה, וחבל שלא הייתי שם".

אלסנדרה סיפרה שהיא לא מתכננת להגיע בקרוב לישראל: "אין לי תוכניות להגיע לישראל כרגע. אני חושבת שהמצב כרגע לא מאפשר להגיע לישראל, אבל אולי כשהדברים יירגעו".

יחד עם זאת, היא ביקשה להעביר מסר למעריצים בישראל: "תמשיכו לצפות באירוויזיון והישארו מאוחדים על ידי המוזיקה, כמו שהסלוגן של האירוויזיון אומר. זה מאוד חשוב לזכור שהמוזיקה מאחדת אותנו ולא מפלגת אותנו".



רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments