גל כפרי נאלץ להיפרד מהתוכנית 'הכוכב הבא' – 13 מתמודדים נשארו במירוץ. ביניהם: עדן גולן, מיקה משה ויונתן ביטון. סיכום פרק 12.

הערב אנחנו מתחילים באופן רשמי את העונה החדשה של "הכוכב הבא – מהדורה מיוחדת 2024" עם נבחרת של 14 מתמודדים מוצלחים. בעוד כחודש, במהלך הגמר הגדול של התכנית, ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה. כדי שנוכל כבר הערב להתקדם לעבר המטרה אנו נאלץ להיפרד הערב ממתמודד אחד. שבעה מתמודדים יתמודדו זה מול זה הערב כשהמתמודד שיקבל את הציון הנמוך ביותר יודח.

זו התכנית הראשונה העונה שצולמה בנוכחות קהל של אנשים שפונו מבתיהם בצפון ובדרום הארץ.

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר




מיקה משה

מיקה בחרה לשיר הערב את השיר "לתת ולקחת" (במקור של דודו טסה ושלמה ארצי) והיא פותחת את שלב ההופעות מול קהל כשהיא מציבה רף גבוה מאוד.  מיקה על הבמה עם ארבע זמרות ליווי. היא לבושה בלבן. מיקה מדייקת מבחינה קולית, מביעה את מילות השיר היטב ואפילו מרגשת. ביצוע מעולה והיא בהחלט יכולה להיות מרוצה מהביצוע.

"היית ילדת פלא, ועכשיו את משהו אחר", אמרה שירי והוסיפה, "היכולות שלך, הבגרות הזאת לקחת שיר של שלמה ארצי ודודו טסה, שיר מדהים עם מסר וואו, אבל את הבאת אותה כמו אישה". קרן אמרה: "את מביאה משהו נורא זך ונקי ומדויק ומקצועי. ואני תמיד אהנה להקשיב לך ותמיד יהיה לך קהל, לדעתי. לגבי האירוויזיון, אני עוד לא בטוחה".

כל השופטים הצביעו בעד. מיקה קיבלה 96% ומציבה את הרף למתמודד הבא בתקווה שיקבל ציון נמוך יותר.

אור כהן

אור בחרה לשיר בשלב זה את "Creep" (במקור של רדיוהד), וזה שינוי כיוון ענק מהשיר "נכון להיום" (של זוהר ארגוב) אותו ביצעה באודישנים. אור צריכה להשיג לפחות 97% כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. אור עומדת במרכז הבמה לבושה בשחור והיא נראית מדהים! היא מתחילה את השיר בצורה שקטה ורגועה וכבר בתחילת השיר היא מעבירה בי צמרמורות. היא מבצעת את הפזמון הראשון ברכות, בלי ללחוץ את קולה. בהמשך היא מגבירה את קולה ואיזה קול ענק יש לה! האלתורים מדהימים!

אסף אמר: "אור, אתה מדהימה ממש. אני לא יכול לסבול ששרים את השיר הזה בכלל. בכל המובנים הייתי נגד, ופשוט את שרת כל כך יפה, את תגלית". שירי הוסיפה: "את משהו מיוחד. כי יש בך את שמחת החיים ואת הכריזמה המטורפת שלך דווקא מחוץ לבמה, ואז כשאת עולה לבמה זה נהיה כזה פשוט וחמוד, אבל את מחזיקה שיר בצורה שאי אפשר ללמד את זה. לא רק ברמה הווקאלית, גם ברמה של הפרפורמנס שלך. יוצא ממך כוח ועוצמה".

כל השופטים הצביעו בעד. אור קיבלה 94% והיא מועמדת להדחה בשלב זה.

יונתן ביטון

יונתן בחר לשיר את "אף אחד לא בא לי" (במקור של קרולינה), והוא יצטרך להשיג לפחות 95% כדי להבטיח מקום בשלב הבא. יונתן פותח את השיר יחד עם השולחן ולהקתו כשהפעם על השולחן רק כוסות יין. חברי הלהקה מנגנים ומתופפים על השולחן. יונתן מדייק מבחינה קולית, שר היטב, ואף נעמד בהמשך השיר על השולחן. לא יכולתי לעצום את העיניים אפילו לא לרגע – הבימוי של השיר הצליח ליצור עיניין סביב הביצוע. לגבי הביצוע עצמו – אהבתי את יונתן יותר בשני השירים הקודמים שלו. בגדול – לא רע בכלל פשוט הכיוון של האודישנים היה טוב יותר בעיניי…

עדן אמר ליונתן: "אני נקרע לשניים בין מה העיניים שלי רואות למה שהאוזניים שלי שומעות. ברמה הויזואלית זה מדהים. כל צעד מתוכנן. כריזמה שעפה פה לכל כיוון. אבל כשאני שומע את זה, זה לא רע, אבל אני לא יכול להשוות את זה לזמרות וזמרים אחרים שנמצאים פה". רן הוסיף: "אני חושב הפוך, אני מאוד אוהב את הקול שלך ואני מאוד אוהב את מה שאתם עושים כלהקה. זה מאוד שלם ומלא בכריזמה. הייתי רוצה עוד כמה סטפים, עלית על השולחן, תשבור, יש לך הברקות אז תעופו עם זה".

קרן, שירי, רן ואיתי הצביעו בעד. אסף ועדן – נגד. יונתן קיבל 65% והוא מועמד להדחה בשלב זה.




מוריה אנג'ל

מוריה בחרה לשיר את "Listen" (במקור של ביונסה) שמשקף את המאבק הפנימי שלה כדתייה ששרה מול קהל מעורב. מוריה המקסימה שרה מעולה, מדייקת מאוד מבחינה קולית, ומדהימה עם יכולות קוליות וצלילים גבוהים מפתיעים מאוד. אך הפעם הרגשתי שחוסר הניסיון שלה מול קהל בא קצת לידי ביטוי. הרגשתי שהיא קצת התקשתה "להחזיק את השיר" מבחינת הפרפורמנס.

אסף אמר: "אני ממש מצטער, כי אני נורא אוהב איך שאת שרה ואני חושב שאת נהדרת. אני חושב שקרה פה משהו שחששנו מפניו, של זמרת לא מאוד מנוסה בעמידה מול קהל חי, זה קצת שיתק אותך והפך את העיניין לטכני. לי זה ממש כאב. סליחה". רן מנגד אמר: "בחרתי לתת לך את הכחול דווקא על הטכניקה, ועל הרגעים שבאמת הפתעת והגעת לצלילים המאוד גבוהים והמאוד מרשימים. זה לא היה ביצוע מספיק טוב אבל כן עשית משהו שעדיין מפעים".

קרן ורן הצביעו בעד. אסף, שירי, איתי ועדן – נגד. מוריה קיבלה 50% וכעת היא מועמדת להדחה בשלב זה.

דור שמעון

דור בחר לשיר מול הקהל את השיר "ירח" (במקור של שלמה ארצי), והוא צריך יותר מ-51% כדי להבטיח אות מקומו בשלב הבא. דור יושב על סטול במרכז הבמה, מסביבו חישוקים מוארים ומסכי הלד מציגים יער סבוך בעצים. קשה מאוד לפספס את הייחוד הקולי שלו, הגבהים והסלסולים. דור מחזיק היטב את השיר. מתכוון לכל מילה ומרגש מאוד. האם זה לאירוויזיון? אני לא בטוח – אבל הוא חייב להמשיך לשלב הבא!

איתי אמר לדור: "יש שיגידו שהחרבת את השיר ויש שיגידו שזה הביצוע הכי טוב שהם שמעו בחיים שלהם. ביצוע אחד היפים, מדויק לחלוטין, נהנתי ממך מכל רגע, אבל יש כאלה שאוהבים את הגרסה האלגנטית, השקטה, המדברת והם פחות יתחברו". קרן אמרה: "אהבתי מאוד את מה שעשית עם השיר על אף שאני מעריצה מושבעת של שלמה ארצי, הצלחת לקחת אותי לעולם שלך. אתה ווקאליסט מאוד גדול ונתת המון כבוד לשיר הזה".

קרן, שירי ועדן הצביעו בעד. אסף, רן ואיתי – נגד. דור קיבל 60%. הוא ממשיך הלאה ומוריה עדיין מועמדת להדחה בשלב זה.

גל כפרי

גל בחר לשיר את "שיר לאימא" (במקור של אלון עדר). האם יצליח להשיג יותר מ-51%? גל עומד ומנגן בגיטרה, וסביבו להקת נגנים. גל מבצע את השיר בפשטות מקסימה ובדיוק רב. בחירת שיר לא טובה? או שאולי הוא לא מצליח להחזיק את השיר? האם הניגון על הגיטרה משכה את תשומת ליבו? משהו שם לא עובד וזה בהחלט מאכזב לעומת האודישן.

אסף אמר לגל: "אם אני אצביע לך כחול זה לא יהיה בגלל שהביצוע הזה היה נהדר, זה יהיה בגלל שיש לך קול מאוד יפה, בגלל שאתה מצטלם יפה, בגלל שהשיר היה יפה, אבל זה לא היה ביצוע טוב. לא באת עם ביטחון. כל חוסר הניסיון בלט פה. מצד שני אי אפשר להתעלם מזה שהקול שלך נורא יפה, פשוט לא השתמשת בו נכון". שירי הוסיפה: "עוד חודש אנחנו באירוויזיון, ואני לא הצבעתי אבל משהו כן החזיק אותי כזה נמנעת כי אני ממש זוכרת אותך לטובה מהביצועים הקודמים".

שירי הצביעה בעד והיתר הצביעו נגד. גל קיבל 41%. והוא מועמד להדחה בשלב זה.

עדן גולן

עדן רוצה להתחיל ב"אקשן" ולהרשים את כולנו גם ביכולות הריקוד שלה. היא בחרה לשיר את "Ain't No Other Man" (במקור של כריסטינה אגילרה). עדן עולה בחליפת ספורט כסופה ומבקשת להעביר באירוויזיון את המסר ש"אנחנו בחיים לא נפסיק לשיר ולרקוד". עדן סוף סוף יכולה להציג את היכולות האמיתיות שלה כזמרת פופ ברמה בינלאומית. הקול שלה מושלם, האלתורים מדהימים, הקולות הגבוהים מטמטמים, הריקוד מעולה… מה צריך לבקש יותר מזה עבור האירוויזיון?

אסף אמר: "מדובר בזמרת ברמה בינלאומית, יש לך את זה. היכולת שלך לשיר תוך כדי ריקודים זה די מיוחד במינו. אבל אני חושב שמה שהיה אדיר זה הקצב, היציבות, היכולת לסחוף ולתת מהתחלה שואוטיים גדול מהחיים. זה כיף לא נורמאלי. אני שמח שיש בישראל משהו כזה היום". רן מנגד הביע מחאה על בחירת השיר הקצבי: "את קודם כל, חד משמעית, אחת הזמרות הכי טובות שיש בארץ בעיניי והקול שלך מדהים. הביצוע היה וואו. עם זאת, לא הרגשתי כלום. הרגשתי מנותק לחלוטין. אם אין לשיר הזה איזושהי משמעות, משהו שפותח לך את הלב – אני לא רואה מקום השנה לשירים מהסוג הזה. זו דעתי האישית".

כולם הצביעו בעד ורק רן הצביע נגד. עדן קיבלה 85% והיא משריינת את מקומה בשלב הבא.

גל כפרי, שהשיג את התוצאה הנמוכה ביותר, מודח מהתחרות בשלב זה.




הצביעו לסקר שלנו: איזה ביצוע היה הטוב ביותר לדעתכם הערב?

This poll is no longer accepting votes

הכוכב הבא: איזה ביצוע היה הטוב ביותר בפרק?

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments