אתם קבעתם: טל סופר ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק העשירי של 'הכוכב הבא'. הזמרת זכתה ב-28.87% מקולות הגולשים. גל ג'ומה במקום השני.

חדש!!! הצטרפו אלינו לקהילת הווטסאפ של הכוכב הבא והאירוויזיון – לחצו כאן!

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שטל סופר היא המתמודדת אשר הגולשים שלנו הכי אהבו לאחר האודישן המוצלח בפרק העשירי של 'הכוכב הבא'. הביצוע של טל לשיר "Dancing With The Devil" (במקור של דמי לובאטו) נבחר על ידי 28.87% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים העשירי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



טל סופר, בת 18 מבאר שבע, השתתפה בתחרויות מוזיקה ברחבי העולם וזכתה בפרסים רבים. טל עוסקת במוזיקה מגיל צעיר ואפילו כותבת ג'ינגלים לרדיו. היא מגיעה ממשפחה מוזיקלית ומאוד אוהבת מוזיקת פופ. הזמרת האהובה עלייה היא שירי מימון. באודישן טל שרה את השיר "Dancing With The Devil" (במקור של דמי לובאטו). לטל יש קול עמוק ויפה מאוד, היא מדייקת מבחינה קולית ומשחקת עם קולה בין הצלילים הגבוהים והנמוכים. מרשים מאוד. טכנית זה מושלם, עכשיו נשאר להוסיף טיפה רגש. האם היא מתאימה לאירוויזיון? נגלה בקרוב…

אסף אמר לטל: "יש לך הכל, את מוכשרת ברמות. הכלי המוזיקלי שלך מאוד מפותח את רק צריכה להוסיף רגש ואישיות לתוך הביצוע שלך". עדן הסכים עם אסף ואמר: "יש לך קול מאוד מובהק וחזק, יש צורך לחזק את האישיות" איתי טען: "אני מכניס אותך לרשימת 100 הזמרות הכי טובות שלי" 

כל השופטים הצביעו בעד. טל קיבלה 96% ועוברת לשלב הבא.




את המקום השני בסקר שלנו מקבלת גל ג'ומה שביצעה את השיר "Flowers" (במקור של מיילי סיירוס). גל הייתה קרובה מאוד למקום הראשון וקיבלה 27.84% מקולות הגולשים – הפרש של אחוז אחד בלבד מהמקום הראשון. מאי נפתלי מדורגת במקום השלישי עם 22.68% מקולות הגולשים שלנו. יוסף אברהם שובץ על ידכם במקום הרביעי עם 20.62% מהקולות.

This poll is no longer accepting votes

הכוכב הבא: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים העשירי?

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments