להקת מידי היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2024 עם השיר "Red Flag Parade", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הלהקה זכתה ב-42.70% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמדת הפייבוריטית לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2024 היא להקת מידי (MYDY), אשר מתמודדת בקדם האירוויזיון הצ'כי עם השיר "Red Flag Parade". הלהקה זכתה בסקר עם 42.70% מקולות הגולשים. תוצאות הגמר הצ'כי ייחשפו ככל הנראה בשעות הקרובות.




תוצאות הסקר:

במקום השני עם 22.47% מקולות הגולשים, דורגה הזמרת אלי (Elly) עם השיר "The Angel's Share". למקום השלישי עם 10.11% מקולות הגולשים הגיעה הזמרת לני (Lenny) עם השיר "Good Enough".

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2024?

דירוג מערכת יורומיקס:

צוות מערכת יורומיקס, שהאזין לשירים, חשוב שדווקא אלי צריכה לייצג את צ'כיה באירוויזיון לאחר שדירג אותה במקום הראשון. להקת מידי הגיעה למקום השני בדירוג שלנו. כדי לצפות בתוצאות המלאות של דירוג חברי מערכת יורומיקס לחצו כאן.

מידי- מי אלה?

להקת מידי (MYDY) היא להקה שהוקמה ב-2012 בפראג ומשלבת לרוב אלקטרופופ עם גלאמטרוניק. הלהקה הופיעה בפסטיבלים שונים ברחבי העולם ואף הייתה ללהקה הצ'כית השניה בהיסטוריה שהופיעה בפסטיבל גלסטונברי באנגליה. הלהקה שחררה עד כה שישה אלבומים ובין להיטיה המוכרים ניתן למצוא את השירים: "JUST DANCE", "Blind", "Drowning" ועוד…

חברי הלהקה הם:
ז'ופיה דאז'בוינובה (Žofie Dařbujánová) – שירה
מיקולאש פייחה
(Mikuláš Pejcha) – סקסופון, סינטיסייזר
נרה שקרטצ'ה (Nèra Scartche) – סינטיסייזר
יאנה דרבקה (Jana Drábka) – גיטרה באס וסינטיסייזר
אונדריי סלנסקי (Ondřej Slánský) – גיטרה

ESCZ 2024

החיפושים אחר הנציג והשיר הצ'כי לאירוויזיון 2024 צפויים להסתיים היום! לאחר שבשבוע שעבר התקיים קדם האירוויזיון הצ'כי "ESCZ 2024" – ששודר בשידור חי בטלוויזיה הצ'כית ובאתר האינטרנט הרשמי של האירוויזיון, היום צפויים להיחשף  תוצאותיו לאחר סיום ההצבעה שהייתה פתוחה למשך שבוע ימים. הזוכה בקדם ייקבע ע"י הצבעת הקהל, שתחולק ל-30% מהקהל הצ'כי ו-70% הצבעת חובבי האירוויזיון מסביב לעולם.

המתמודדים בקדם הצ'כי:

לחצו על שם השיר להאזנה!

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-12 של צ'כיה באירוויזיון. צ'כיה הצטרפה לתחרות ב-2007 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2018 לאחר שהזמר מיקולאס ג'וזף הגיע למקום השישי עם השיר "Lie To Me".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!