"הכוכב הבא" – פרק 5: פרק נוסף של הכוכב הבא הגיע לסיומו. שלושה מתמודדים עברו את שלב האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: יהודה סעדו, דור שמעוני ומלכי ליפסקר.

הפרק החמישי של תכנית הריאליטי "הכוכב הבא – מהדורה מיוחדת 2023", שבמסגרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024, שודרה הערב בשעה 22:00. הערב צפינו בארבעה אודישנים, כאשר שלושה מתמודדים נוספים צלחו את שלב האודישן הראשון והמשיכו לשלב הבא בעזרת תמיכתם של השופטים וקבוצת המיקוד שייצגה את דעת הקהל. מכל חמשת הפרקים עלו לשלב הבא 17 מתמודדים – אחד מהם עשוי להיות הנציג הישראלי לאירוויזיון שיתקיים בחודש מאי.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על הכוכב הבא –
לחצו כאן !!!




מלכי ליפסקר

מלכי, בת 23, גדלה בבית חרדי. סיפרה בראיון שנערך לפני האודישן שהיא אוהבת את הזמרת הישראלית נינט טייב ואת הזמר הבריטי טום אודל (Tom Odell). במהלך הריאיון סיפרה שלמרות ההתנגדות הראשונית, אביה הוא זה שדוחף אותה קדימה ורשם אותה לאודישנים ל"הכוכב הבא". היא בחרה לשיר באודישן את השיר "Another Love" (במקור של טום אודל), אליו היא מתחברת מאוד. מלכי פותחת את השיר בעומקים מופלאים שקשה לתאר. הדיוק הקולי שלה יוצא מן הכלל. המראה האפל מוסיף לאווירה. יש לי תחושה שמלכי הולכת להגיע רחוק מאוד בעונה הזו. אודישן מושלם.

שירי אמרה: "יש לך משהו כל כך מיוחד בקול שלך והיו רגעים בשיר שהיו ממש יפים. יש לך גוון קול מהמם". רן הוסיף: "אני חושב שאת זמרת מדהימה ומחוברת לרגש שלך בצורה אדירה. אהבתי מאוד את בחירת השיר". איתי סיכם: "מלכי את זמרת מדהימה ובתקופה שעוברת על העם שלנו קרעת לי את הנשמה. יש לך נשמה מיוחדת ועל זה הכחול שלי. תודה רבה לך".

כל השופטים הצביעו בעד. מלכי קיבלה 95% ועוברת לשלב הבא.

רז לוי

רז, בן 17 מטבריה, תלמיד תיכון בכיתה י"ב. רז בחר לשיר באודישן את השיר "ילד השדה" (במקור של גדעון כפן), אותו הוא בוחר להקדיש לכל תושבי הדרום והעוטף. רז פותח את הקול ומגרונו יוצא קול עמוק ובוגר, דבר שמפתיע את השופטים באולפן. השירה שלו מקצועית מאוד ויש לו המון פוטנציאל – הבעיה לטעמי היא בחירת השיר. קולו הבוגר של רז יחד עם השיר שיר הזיכרון ה"מיושן" והמודולציה בעיבוד גרמה לכל הביצוע להראות מאוד לא עדכני. אם רז היה מגיע עם שיר בסגנון אחר ובשפה האנגלית לטעמי היה עובר בקלות.

שירי חשבה אחרת: "אני באופן אישי, על אף שאתה מאוד בוסרי, כל כך אהבתי את גוון הקול שלך ואת בחירת השיר. יש לך משהו מאוד מיוחד". רן הוסיף: "אני חושב שיש לך קול מיוחד, עמוק ומאוד יפה, אבל אני חושב שזה לא מוכן ללכת לאירוויזיון והזמן יש לך רק טוב כי אתה מאוד צעיר". איתי סיכם: "אתה מיוחד מאוד ואני בטוח שנשמע עליך בהמשך".

קרן, שירי ואיתי הצביעו בעד. אסף, עדן ורן – נגד. רז מקבל 53% ולא עובר לשלב הבא.




דור שמעון

דור, בן 29, נשוי ואב לשניים. דור הוא זמר ים תיכוני ומשתף שהוא חושב שהגיע הזמן לשלוח זמר ים תיכוני לאירוויזיון. ברגע שדור נכנס לאולפן מספר שופטים זיהו אותו, ובמהלך הראיון המקדים הוא סיפר שהשתתף לפני עשור בתוכנית המוזיקה "אייל גולן קורא לך", שם הגיע לגמר הגדול לצידה של הזמרת המצליחה נסרין קדרי. דור בחר לשיר באודישן את השיר "אחרי הנצח" (במקור של פאר טסי), אותו הוא מקדיש למשפחתו של אלרואי שמעון בן שטרית ז"ל שנפל בקרב בנחל עוז. דור ריגש עם ביצוע מושלם. הסלסולים המדויקים והצלילים הגבוהים מצביעים על המון ניסיון ובגרות מוזיקלית. אם אתם שואלים אותי אם בלדה ים תיכונית מתאימה לאירוויזיון? אז לצערי התשובה היא לא. אבל דור צריך להגיע מאוד רחוק העונה ולקבל כמה שיותר חשיפה. בהצלחה!

אסי התפרק מבכי ושיתף: "כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפל. הקול שלך מפלח את השמיים, תודה לך על הביצוע הזה". רותם הוסיפה: "יש לנו חברה שאיבדה את הבן היחיד שלה במסיבה ברעים. אנחנו מקדישים את השיר לליאם שרם ז"ל, הבן של סימונה".

עדן אמר: "בהתחלה חשבתי שבחרת שיר קשה לביצוע, אבל תראה מה עשית פה. כל אחד לוקח את זה למקום הכי קרוב שלו, מהמקום הכי כואב שלו". קרן הוסיפה: "הקול שלך החזיר אלינו משהו אנושי ואם לא היית שר את זה כל כך טוב כמו ששרת, זה לא היה קורה". אסף סיכם: "יש בדמות שלך משהו שהוא לא אירוויזיון, שאותי דווקא מעניין לחשוב ולדמיין מישהו כמוך מייצג את ישראל. במקום שאנחנו נמצאים היום מול העולם, מול אירופה, להביא משהו כזה, דמיינתי משהו יפה".

כל השופטים הצביעו בעד. דור קיבל 94% ועובר לשלב הבא.

יהודה סעדו

יהודה, בן 40, נשוי ואב לחמישה. יהודה מוכר לציבור הישראלי מזכייתו בעונה השלישית של "כוכב נולד" ב-2005 כשהיה בן 22. הוא משתף שהוא הגיע כי הוא מעוניין לייצג בכבוד את ישראל באירוויזיון. יהודה מספר שמאז זכייתו הוא המשיך להתעסק במוזיקה והוציא אלבום אחד אך אחרי הזכייה היה לו קשה לעכל את כל ההצלחה והוא בחר לקחת צעד אחורה. יהודה בוחר לשיר את השיר "Angels" (במקור של רובי ויליאמס), אותו הוא מקדיש לכל המלאכים שנפרדו מאיתנו במלחמה.

סעדו, שמוכר כזמר ים תיכוני, יושב מול פסנתר, שר באנגלית ומנגן את השיר – ומפתיע עד כמה זה מתחבר ונשמע מעולה! הקול שלו ייחודי, מדויק ומרגש. כן אירוויזיון, לא אירוויזיון… התגעגנו!

רן אמר: "הביצוע מאוד הפתיע אותי. זכרתי את יהודה בעולם אחר. מרגישים את הבגרות והדברים שעברת, זה היה ביצוע יפה". שירי הוסיפה: "זה היה ממש גאוני. לשבור את כל מה שרגילים אליך ואם כבר להגיע אז להגיע עם משהו באנגלית מרענן על הפסנתר. זה היה ביצוע מעולה". אסף, שהצביע נגד, אמר: "מחילה מכבודך. אני יודע שאתה עושה את זה הרבה זמן ולקבל אדום זה לא כיף. מבחינתי, אני מחפש מישהו שייצג את ישראל באירוויזיון. זה צריך להיות משהו גדול מהחיים. לדעתי הביצוע לא היה מספיק טוב. לאירוויזיון מגיעים שפיצים וזה לא היה מספיק". קרן סיכמה: "אני דווקא אהבתי שהוא לא הגזים וזה מה שמצא חן בעיניי".

קרן, עדן, שירי, רן ואיתי הצביעו בעד. אסף – נגד. יהודה קיבל 73% ועובר לשלב הבא.

הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם בפרק?

This poll is no longer accepting votes

הכוכב הבא: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים החמישי?

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
2 Comments
החדש ביותר
הישן ביותר האהוב ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
dekos
dekos
5 months ago

will you upload the videos with the performances?

אבי זייקנר
אבי זייקנר
Admin
Reply to  dekos
5 months ago

We've updated the video clips in the article. Thank you very much for your comment.