אתם קבעתם: מיקה משה ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק הרביעי של 'הכוכב הבא'. הזמרת זכתה ב-39.13% מקולות הגולשים. נויה שרם במקום השני.

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שמיקה משה היא המתמודדת אשר הגולשים שלנו הכי אהבו לאחר האודישן המוצלח בפרק הרביעי של 'הכוכב הבא'. הביצוע של מיקה לשיר "חזקה יותר" (שיר מקורי שנכתב ע"י מאי ספדיה) נבחר על ידי 39.13% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים הרביעי.




מיקה, רק בת 16 מקיבוץ כפר בלום, התמודדה בעונה האחרונה של התכנית "בית ספר למוזיקה" כשהייתה תלמידתה של מירי מסיקה, ולאחר מכן הוציאה יחד עם הזמרת הגדולה את הלהיט "יש לך אותי". מיקה מפונה מביתה בשל מצב המלחמה. היא בחרה לשיר את "חזקה יותר" – שיר מקורי שנכתב על שברון לב ופרידה על ידי מאי ספדיה (שכזכור הייתה בין כותבי "יוניקורן" באירוויזיון 2023). היא מקדישה אותו לאחיה החייל אשר לוחם בחיל השריון מתוך תקווה שתראה אותו בקרוב.

הזמרת הצעירה יודעת היטב איך לעמוד על במה. היא שרה מעולה ומביעה המון תקווה. יחד עם זאת היא עדיין מאוד צעירה וזה בא לידיי ביטוי בביצוע. היא בהחלט ראויה להמשיך לשלב הבא ואני סקרן לדעת מה היא מכינה לנו בהמשך העונה.

איתי הביע את דעתו: "שיר מהמם. הכחול הזה סופר מגיע לך כי יש משהו מאוד צנוע בשירה שלך. מבינים מה את אומרת, חפה ממניירות, בלי סיפורים, בלי חארטות, בלי לנסות להרשים אותי. הרגשה כאילו שרת בחדר. וזה היה כל כך מהמם, כל כך טוב". רן הוסיף: "את זמרת ממש טובה. יש משהו נורא ברור בצבע הקול שלך, בהגשה שלך. אני חושב שאם אנחנו מדברים על האירוויזיון, ולשם אנחנו מכוונים, תהיה לך עבודה מאוד קשה בתכנית".

קרן, רן, שירי, עדן ואיתי הצביעו בעד – אסף נגד. מיקה קיבלה 79% ועברה לשלב הבא.




את המקום השני בסקר שלנו מקבלת נויה שרם עם שביצעה את השיר "We're Good" (במקור של דואה ליפה). נויה קיבלה 27.17% מהקולות. אוראל רביד מתברג במקום השלישי עם 20.65% מהקולות. לירן בן משה דורג במקום הרביעי עם 13.04% מקולות הגולשים שלנו.

This poll is no longer accepting votes

הכוכב הבא: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים הרביעי?

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments