"הכוכב הבא" – פרק 3: הערב שודר פרק נוסף של 'הכוכב הבא' לקראת אירוויזיון 2024. ארבעה מתמודדים עברו את האודישן וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: שאולי גרינגליק, מישל שמעונוב, עידו ברטל ואדל זלצר.

הערב שודר הפרק השלישי של תכנית הריאליטי 'הכוכב הבא 2024' שבמסגרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024. הערב צפינו בחמישה אודישנים כאשר ארבעה מתמודדים צלחו את האודישן והמשיכו לשלב הבא בעזרת תמיכתם של השופטים וקבוצת המיקוד שייצגה את דעת הקהל. אחד מהם עשוי להיות הנציג הישראלי לאירוויזיון שיתקיים בחודש מאי.

בין המתמודדים הערב ניתן למצוא את הזמר והשחקן עידו ברטל.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על הכוכב הבא –
לחצו כאן !!!




שאולי גרינגליק

שאולי, בן 25, משרת בדרגת סגן במילואים בחטיבת הנח"ל בדרום. הזמר הצעיר, שהגיע לבוש במדי צה"ל, בחר לשיר את השיר "עטלף עיוור" (במקור של חנן בן ארי). כבר בתחילת השיר הציג שאולי יכולות שירה מעולות. נראה ששאולי לא מתאמץ והביצוע מגיע בקלילות מופתית. הוא הזכיר לי לעיתים את הזמר עדן מאירי שהתמודד ב"כוכב הבא לאירוויזיון 2018". בהחלט ראוי להמשיך לשלב הבא.

"אני חושב שיש לך קו ממש יפה", אמר רן דנקר והוסיף: "משהו בהופעה שלך היה מאוד פנימי וזה היה יפה לאודישן ראשון, אבל תן לנו לראות יותר ממך. יש לך עיניים נורא יפות, תן להם לזהור רחוק, תביא את זה". מנגד אסף אמר: "אני מסכים עם כולם שאתה זמר, ווקליסט נהדר, יש לך קול נורא יפה, אבל מבחינת פרפורמנס לא הרגשתי שיש פה משהו מיוחד במינו, ובאירוויזיון אני מצפה למשהו ממש מיוחד במינו".

קרן, רן, שירי, עדן ואיתי הצביעו בעד – אסף נגד. שאולי קיבל 83% ועבר לשלב הבא.

מישל שמעונוב

מישל, בת 26, מלצרית שמתכננת לעבוד כזמרת ושחקנית, בחרה לשיר את "When We Were Young" (במקור של אדל). מישל בחרה לשיר את אחד השירים הגדולים והקשים של אדל. מישל פתחה את השיר בצורה מבטיחה וכשהייתה אמורה להגיע לשיא היא בהחלט הגשימה את יכולותיה. קולה מחוספס ומדוייק ויכולות המשחק שלה בהחלט באו לידי ביטוי. הבחורה יודעת איך להגיש את השיר לקהל.

"איזה ביצוע, מהתחלה ועד הסוף, לא היו נפילות. להפך, אפילו כל פעם יצא עוד איזה צבע, עוד איזו צרידות מהממת. ופשוט החזקת את זה, גם בפיץ' וגם בהתכווננות שלך", אמרה שירי. עדן הוסיף: "יש בך משהו מאוד בוגר ומאוד קלאסי. אני יכול לדמיין את עצמי מגיע להופעה שלך כשברקע יש וילונות כאלה, והכל נורא קלאסי, ואיזה בקבוק יין טוב לידי ולהקשיב לך".

כל השופטים הצביעו בעד. מישל קיבלה 88% ועוברת לשלב הבא.




עידו ברטל

עידו ברטל, שחקן וכוכב רשת בן 39, החל את הקריירה בטלנובלה "בובות" ששודרה בשנת 2007, מאז שיחק בסדרות רבות נוספות כמו "חצויה – הדבר האמיתי", "בני ערובה", "נויורק", "תאג"ד", "קופה ראשית" ועוד… ברטל שיחק גם מספר סרטים ובהצגות תיאטרון. לעידו ברטל מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם, שם הוא מבצע גרסאות כיסוי לשירים שונים ומשלב שירים שונים על פלייבקים של שיר מוכר ("מאשאפ"). רגעים לפני גמר אירוויזיון 2023 פרסם ברטל גרסת כיסוי לשיר "Unicorn". כעת נראה שהוא מסמן את אירוויזיון 2024 כיעד הבא בקריירה.

עידו בחר לשיר מאשאפ של השירים "איפה היית?" (במקור של בית הבובות) ו"לך לישון" (במקור של אנה זק). עידו ברטל, שודאי המציא את המאשאפים בגלגולו הקודם, נתן ביצוע קולי מדויק להפליא כמו שרק הוא יודע. השילוב בין שני השירים בהחלט הפך את הביצוע למעניין ומסקרן, אבל האם הוא יכול לייצג את ישראל באירוויזיון עם שיר מקורי? מאוד מעניין מה עידו מתכנן לנו להמשך העונה!

אסף הצביע נגד ואמר: "אתה שר ממש יפה. הקול שלך מקסים, אתה כנראה טוב בהכול, שזה מדהים. ואני מקנא, אבל אני לא בטוח שזה הדבר שמתאים לאירוויזיון. יש לך נוכחות ווקאלית מדהימה". קרן אמרה: "אתה אירוע פופ אפ, אתה יזם בטבע שלך, אתה אומן שיוצר ממה שקיים, ואתה תדע, אם תקבל את ההזדמנות לטוס ולייצג אותנו, אתה תדע לפצח את זה ככה שלא יוכלו להתעלם ממך".

קרן, רן, שירי, עדן ואיתי הצביעו בעד – אסף נגד. עידו קיבל 80% ועבר לשלב הבא.

עפרי מדואל

עפרי, רק בן 16 מבאר יעקב, אוהב להאזין לעדן חסון, עמיר בניון וחנן בן ארי. עפרי בחר לשיר את "הכול עד לכאן" (במקור של עמיר בניון). מדובר באחד השירים הקשים של עמיר בניון ולכן עפרי לקח סיכון לא קטן. הזמר הצעיר הציג יכולות טובות אך הבוסריות שלו בהחלט באה לידי ביטוי באי דיוקים קטנטנים שנשמעו בביצוע. עפרי עדיין מאוד צעיר אבל אם הוא יחזור לתכנית בעוד שנתיים-שלוש הוא בהחלט יכול להגיע רחוק.

"אתה אמנם בן 16, אבל יש לך עיניים הרבה יותר בוגרות", אמר עדן והוסיף: "כשהתחלת לשיר אמרתי לך, זה קצת מתעתע, אתה נראה צעיר, וכל כך חמוד, וזה לא שיר לחמודים. אבל היה איזשהו רגע שעשית סוויץ' ונהיית הבעלים של השיר, ואת זה מאוד אהבתי". קרן הצביעה נגד והסבירה: "אני לא חושבת שאתה יכול לעמוד עכשיו על במה ולייצג את המדינה שלנו באירוויזיון, אבל אני כן מזהה את הכישרון והעומקים ואני בטוחה שתהיה לך דרך נפלאה, ללא כל קשר לתחרות הזאת".

רן, עדן ואיתי הצביעו בעד – אסף וקרן הצביעו נגד. שירי לא הצביעה. עפרי קיבל 55% ולכן לא עבר לשלב הבא.




אדל זלצר

אדל, בת 19 מנתיבות, עברה להתגורר במרכז בשל מצב המלחמה בדרום. היא התחתנה לפני שנה והיא ילדה ילד ששמו בארי והוא בן חצי שנה. אדל בחרה לשיר את השיר "מיכל" (במקור של אליאב זוהר) לזכרה של מיכל רואימי ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. אדל העניקה לשיר פרשנות שונה לגמרי והקול המלטף שלה מרגש עד דמעות. לאדל קול ענק והיא יודעת איך להשתמש בו בצורה נכונה. אחד הביצועים הטובים עד כה בעונה.

רן הביע את דעתו: "את אור ענק, ברגע שנכנסת לפה הסתנוורנו, את עוצמתית מאוד. אני נורא חששתי מבחירת השיר, כי אני זוכר את הפעם הראשונה שאנחנו שמענו את אליאב שר את השיר הזה, וכולנו היינו עם הלסת שמוטה, אז פחדתי כי זה באמת להיתלות באילנות גבוהים. אבל הבאת לזה… וואו", אסף מנגד אמר לאדל: "אני מסכים שהקול שלך מאוד יפה, ביחוד בנמוכים. ברגעים שעלית גבוה אמרתי שזה יכול להיות רגע של שבר באירוויזיון. זו משימה מאוד קשה, עדיף לשלוח מישהו שיש לו מיומנות. יש לנו כמה חודשים עד לאירוויזיון, יכול להיות שאני אתבדה".

קרן, רן, שירי, עדן ואיתי הצביעו בעד – אסף נגד. אדל קיבלה 87% ועברה לשלב הבא.

הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם בפרק?

This poll is no longer accepting votes

הכוכב הבא: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השלישי?

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments