חשיפה בלעדית: נציגת אזרבייג'אן באירוויזיון 2021, אפנדי, סיפרה לנו בראיון מיוחד שהיא רוצה להתמודד שוב באירוויזיון. אז מתי זה צפוי לקרות?

אפנדי (Efendi), נציגת אזרבייג'אן באירוויזיון 2020 ו-2021, שוהה כעת בישראל לרגל הופעתה במסיבת האירוויזיון הישראלית של מועדון חובבי האירוויזיון הישראלי (OGAE Israel). לכבוד האירוע ערכנו עם הזמרת ראיון ובין השאלות הרבות שאלנו את אפנדי על התוצאה המאכזבת לה זכתה אפנדי באירוויזיון 2021 (מקום 20 בגמר הגדול) למרות היותה אהובה מאוד על חובבי האירוויזיון.

אפנדי בתגובה חשפה בפנינו שהיא מאוד רוצה לשפר את התוצאה אשר היא קיבלה באירוויזיון עם השיר "Mata Hari". "אני חושבת שהאירוויזיון זקוק לי שוב. אני אגיע שוב. אני צריכה לשפר את המיקום שלי!".

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הנכם מוזמנים לצפות בראיון מלא שנערך עם אפנדי אמש:

אם כך האם אנו נזכה לראות את אפנדי מייצגת את אזרבייג'אן באירוויזיון 2024? או אולי 2025? בשלב זה לא ידוע. אך ברגע שנדע אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם!!

מה דעתכם? תרצו לראות את אפנדי מייצגת שוב את אזרבייג'אן באירוויזיון? כתבו לנו בתגובות בתחתית העמוד!

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-16 של אזרבייג'אן באירוויזיון. אזרבייג'אן הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2011 לאחר שהצמד אל וניקי זכה במקום הראשון עם השיר "Running Scared".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments