נציג הולנד לאירוויזיון 2016, דאווה בוב, אישר שהוא שותף בכתיבת השיר של נומידיה בניסיון לייצג את הולנד באירוויזיון 2024, במאלמו.

רשת הטלוויזיה ההולנדית, AVROTROS, החליטה לבחור שוב את נציגה לאירוויזיון דרך תהליך בחירה פנימי. בעקבות ההחלטה אומנים רבים הביעו את רצונם להשתתף באירוויזיון 2024 שייערך בשוודיה. אחד האמנים הוא דאווה בוב (Douwe Bob), שייצג את הולנד באירוויזיון 2016 עם השיר "Slow Down" והגיע למקום ה-11.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הזמרת ההולנדית-מרוקאית נומידיה (Numidia) לקחה חלק בתוכנית "הזמרים הטובים ביותר" בהולנד ושם הביע דאווה בוב את רצונו לשתף פעולה עם האמנית. בוב גם הצהיר שזה "אחד הדברים הכי מגניבים אי פעם" שלקח חלק בעבודה עליהם. "השיר באנגלית אבל הוא כולל גם את השפה הברברית. השיר עוסק בחיבור והסתכלות מעבר למה שמלמדים אותנו. זה שיר מאוד מקשר. תפתחו את העיניים וכולנו אחד, זה המסר העיקרי", אמר הזמר.

האתר ההולנדי RTL Nieuws מדווח גם כי בוגר אירוויזיון 2016 ההולנדי אף כתב שיר לעצמו. אך מאחר וההשתתפות באירוויזיון 2024 היא "המשאלה הגדולה ביותר" של נומידיה, דאווה בוב הצהיר שהוא יהיה מוכן לחזור בו מהגשתו אם זה אומר שנומידיה תוכל לנסוע למאלמו.

טוואן ואן דה ניוהאהוזן (Twan van de Nieuwenhuijzen), יו"ר חבר השופטים ההולנדי, דיווח כי מעל 600 שירים הוגשו לוועדת אירוויזיון 2024 – ומדובר בנתון שיא.

בין האומנים ההולנדים המוכרים שהביעו את רצונם להשתתף בתחרות ניתן למצוא את צמד הראפרים יוסט ודוני (Joost and Donnie), אשר חשפו כי הם מתכוונים להגיש שיר לוועדה של רשת הטלוויזיה.

צמד הראפרים הם לא היחידים שהביעו רצון לייצג את הולנד בתחרות. בין השמות שעלו בתקופה האחרונה ניתן למצוא את הטריו ההולנדי קריס קרוס אמסטרדם (Kris Kross Amsterdam), הראפרים ביזי (Bizzey) וקראנצ’ה פאפי (Kraantje Pappie) וההרכב באנקזיטרס (Bankzitters). על פי פרסומים ברשתות החברתיות, הזמרת ההולנדית-יווניה, סטפניה ליבראקאקיס (Stefania Liberakakis), אשר ייצגה את יוון באירוויזיון 2020 & 2021, ואף ייצגה את הולנד באירוויזיון הילדים 2016 כותבת בימים אלו שיר חדש שככל הנראה הגישה לרשת הטלוויזיה ההולנדית.




הולנד באירוויזיון 2023

מיה ניקולאי ודיון קופר (Mia Nicolai and Dion Cooper), שנבחרו באמצעות בחירה ישירה, ייצגו את הולנד עם שירם "Burning Daylight" (בעברית: "אור יום צורב"). הולנד לא עלתה לגמר לאחר שהגיעה רק למקום ה-13 בחצי הגמר הראשון עם 7 נקודות. זאת הפעם הראשונה מאז אירוויזיון 2015 שהולנד לא מעפילה לגמר הגדול.

מקור: RTL Nieuws.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-64 של הולנד באירוויזיון. הולנד הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה חמש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של הולנד הייתה באירוויזיון 2019 עם השיר "Arcade" בביצועו של הזמר דאנקן לורנס.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments