קדם אירוויזיון או בחירה פנימית בנציג? סלובניה תחשוף כיצד תבחר את נציגה לאירוויזיון 2024 במהלך חודש אוקטובר.

רשת הטלוויזיה הסלובנית, RTVSLO, צפויה לחשוף כיצד תבחר את נציגה לאירוויזיון 2024 במהלך חודש אוקטובר. נזכיר שסלובניה נוהגת לבחור את שירה לאירוויזיון דרך קדם האירוויזיון "EMA" אך השנה במפתיע בחרה רשת הטלוויזיה את נציגיה לתחרות בבחירה פנימית ושלחה לאירוויזיון את להקת ג'וקר אאוט (Joker Out) עם שירם "Carpe Diem". הבחירה העלתה את סלובניה לגמר האירוויזיון לראשונה מ-2019. פעמים נוספות בהן בחרה סלובניה את נציגיה בבחירה פנימית הן בשנים 2013 וב-2021.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סלובניה באירוויזיון 2023

להקת ג'וקר אאוט (Joker Out), שנבחרה בבחירה פנימית, ייצגה את סלובניה עם שירה "Carpe Diem" (בעברית: "נצלו את היום"). סלובניה העפילה לגמר לאחר שסיימה במקום החמישי בחצי הגמר השני עם 103 נקודות, ובגמר הגדול הגיעה למקום ה-21 עם 78 נקודות – 45 נקודות מהקהל בבית שמיקום את סלובניה במקום ה-16 ו-33 נקודות מצוותי השופטים שמיקמו את סלובניה במקום ה-19.

מקור: Evrovizija.com.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-29 של סלובניה באירוויזיון. סלובניה הצטרפה לתחרות ב-1993 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 1995 ובאירוויזיון 2001 לאחר שסיימה פעמיים במקום השביעי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!