תאגיד השידור הישראלי "כאן" הודיע כי ישראל לא תשוב להשתתף השנה באירוויזיון הילדים שייערך בחודש נובמבר הקרוב בצרפת. השתתפותה האחרונה של ישראל בתחרות הייתה ב-2018.

קוראי יורומיקס ומעריצי אירוויזיון ישראלים אשר קיוו לראות את ישראל עושה השנה קאמבק לתחרות אירוויזיון הילדים יאלצו לחכות, לפחות עד השנה הבאה, כיוון שישראל הודיעה שגם השנה היא לא מתכוונת לקחת חלק בתחרות שתיערך בחודש נובמבר הקרוב בצרפת, וזאת לאחר זכייתה בתחרות שנערכה בחודש דצמבר האחרון בארמניה.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




את ההודעה הרשמית מסרה גלי אבני אורנשטיין, אשר משמשת כאשת יחסי הציבור של כאן בתחרות האירוויזיון, ומלווה את המשלחות הישראליות לאירוויזיון בשנים האחרונות. אבני אורנשטיין מסרה בקצרה: "לא, אנחנו לא הולכים להשתתף באירוויזיון הילדים השנה".

אירוויזיון הילדים החל את דרכו ב-2003 והשנה תתקיים המהדורה ה-21 של התחרות. ישראל הצטרפה לתחרות ב-2012 והשתתפה לאורך השנים בשלוש תחרויות אך לא הגיעה להישגים משמעותיים ופרשה עקב התעניינות נמוכה של הציבור הישראלי ורצונו של תאגיד השידור "כאן" להשקיע את המשאבים בתחרות האירוויזיון.

ואם כבר באירוויזיון הילדים עסקינן, שוודיה – הזוכה הגדולה של אירוויזיון 2023 הודיעה שלא תחזור להשתתף באירוויזיון הילדים, וזאת למרות העובדה שבשנים האחרונות נהוג שהמדינה שזוכה באירוויזיון משתתפת גם בגרסה לילדים, בדומה לפורטוגל שחזרה לתחרות ב-2017, ישראל ב-2018 ואיטליה ב-2021.




השירים שייצגו את ישראל באירוויזיון הילדים:

2012: להקת "Kids.il" עם השיר ""Let the Music Win". מקום 8 מתוך 12.

2016: הצמד שיר וטים עם השיר ""Follow My Heart". מקום 15 מתוך 17.

2018: נועם דדון עם השיר ""Children Like These". מקום 14 מתוך 20.

מקור: ESCplus.es.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!