חודש אחרי שקטפה את המקום השלישי באירוויזיון 2023 והביאה המון כבוד לישראל, נועה קירל משחררת שיר חדש לכבוד חודש הגאווה – "פרובוקטיבית". האזינו לשיר.

כמעט חודש עבר מאז שנועה קירל הגיעה למקום השלישי באירוויזיון 2023 והביאה המון כבוד למדינה. הזמרת הצעירה ממשיכה הלאה ליעד הבא ומשחררת היום שיר חדש לכבוד חודש הגאווה שחל מידי שנה ביוני – "פרובוקטיבית".

את מילות השיר כתבה נועה עצמה ביחד עם רון ביטון ומאי ספדיה שהייתה מבין היוצרים של "Unicorn". ביטון וספדיה חתומים גם על הלחן, ביחד עם איתי קלדרון והמפיק המוזיקלי שגיא קריב, שגם הפיק את השיר.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




זאת הפעם השלישית ברציפות שבה משחררת קירל שיר לכבוד חודש הגאווה בישראל, אחרי "טרילילי טרללה" עם אילן פלד שיצא ב-2021, ו"שלושה בנות" עם תותית שיצא בשנה שעברה.

השיר הוא מחווה ל-"Wrecking Ball" של הזמרת מיילי סיירוס שיצא ב-2013 ובקליפ אפשר לראות את נועה רכובה על כדור דיסקו ענק. בנוסף, מתייחסת נועה בשיר בהומור לחווית האירוויזיון ואומרת "דוז פואה אני לא מבקשת, גם ככה אירופה נפלה אצלי ברשת".




ישראל באירוויזיון 2023

הזמרת נועה קירל, שנבחרה באמצעות בחירה ישירה, ייצגה את ישראל עם שירה "Unicorn" (בעברית: "חד קרן"). ישראל עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום השלישי בחצי הגמר הראשון עם 127 נקודות, ובגמר הגדול הגיעה למקום השלישי עם 362 נקודות. זה ההישג הכי טוב של ישראל מאז הניצחון באירוויזיון 2018 ובין ההישגים הטובים של ישראל ב-30 השנים האחרונות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments