ארמניה באירוויזיון 2023: הזמרת הארמנית, ברונט, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Future Lover". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מליברפול שבבריטניה.

ברונט (Brunette), נציגת ארמניה, תעלה לבמה כשיר מספר 2 בחצי הגמר השני שייערך ב-11 במאי. ברונט ערכה היום חזרה על בימת אירוויזיון 2023 עם השיר "Future Lover". השיר מתחיל כבלדת פסנתר רכה, כאשר ברונט שוכבת על קיר משופע שהוקם בקדמת הבמה, על רקע גרפיקה מעורבלת שנראת מדהים על המסך. לקראת סוף השיר הזמרת ביצעה את קטע הראפ הפראי שלה ו"העירה" את הקהל במלוא עוצמתה. לברונט יש נוכחות בימתית ויכולות ווקאליות מדהימות, היא נועלת מגפיים לבנות ולובשת בגד לבן כאשר ניתן לראות בו את התפרים השחורים.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו







ארמניה באירוויזיון 2023

"Future Lover" (בעברית: "מאהב עתידי") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת ברונט (Brunette), אשר תייצג את ארמניה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2023 שיתקיים ב-11 במאי בליברפול. השיר נכתב ע"י הזמרת וזהו שירה הראשון בתחרות האירוויזיון. השיר מבוצע רובו באנגלית ומשלב בתוכו מספר משפטים בארמנית.

שירה של ברונט, "Future Lover", עוסק בתשוקה למצוא אהבה. לאורך השיר שרה הזמרת "אני מחליטה להיות טובה, לעשות טוב, להראות טוב". הדבר מצביע על כך שהיא מחליטה לעשות את הטוב ביותר מידי יום, גם שלא בהכרח מתחשק. לכולנו יש "ימים קשים", אבל הזמרת מוצאת הכוח הפנימי להתמיד.

בימים אלה מדורגת ארמניה במקום ה-12 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

ברונט – מי את?

ברונט (Brunette) הוא שם הבמה של הזמרת הארמנית אלן ירמיאן (Elen Yeremyan). הזמרת בת ה-21 מופיעה כבר מגיל ארבע והחלה לכתוב מוזיקה מקורית בתור נערה. היא פרצה לתודעה ב-2019 כאשר התארחה בשיר "Love the Way You Feel". פריצתה הגדולה הגיעה ב-2022 לאחר שהוציאה את הסינגלים "Smoke break" ו-"Bac kapuyt achqerd", שהגיעו עד כה למיליוני צפיות ביוטיוב.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-15 של ארמניה באירוויזיון. ארמניה הצטרפה לתחרות ב-2006 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2008 ובאירוויזיון 2014 לאחר שסיימה פעמיים במקום הרביעי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments